Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Hledáte komplexní systém pro vaši firmu? Našli jste Bitrix24

Bitrix24Každá firma chce pro svoji činnost to nejjednodušší, a hlavně efektivní řešení, které přinese do firmy přehled, efektivitu práce a plnění cílů. S tím souvisí právě i vhodně vybraný softwarový systém, který hodně vypovídá o profesionalitě firmy.

 

Více než 95 % odesilatelů nesleduje u e-mailingu míru odhlášení

email marketing 1925Pro řadu podniků a živnostníků je e-mailing stěžejním marketingovým nástrojem. S jeho pomocí oslovují stávající i potenciální klienty a obchodní partnery. Velká spousta z nich, více než 95 %, však podceňuje důležitý ukazatel – míru odhlašování. Ta přitom může mít velký vliv na to, jak a zda vůbec se jejich kampaně budou doručovat.

 

Pražský tým Pipedrive vyvinul chatbota s automatizovanou kvalifikací leadů

leadbooster-5 250Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum.

 

Nová verze systému eWay-CRM 5.4

eWay-CRM1 350Společnost eWay System vydala novou verzi aplikace eWay-CRM, což je oblíbená CRM nadstavba poštovního klienta Microsoft Outlook. eWay-CRM verze 5.4 přichází s řadou nových funkcí a rozšíření, včetně možnosti vzdáleného přístupu do dat uložených v systému. Programátoři také zapracovali na rychlejším načítání dialogových oken.

 

Spokojený zákazník je na prvním místě, ale málo firem mu jeho přání plní

zakaznik 1915Téměř všechny firmy deklarují, že zákazník je jejich pán. Za tímto tvrzením si stojí 93 % českých společností, které tento postoj deklarují ve svých hodnotách. V praxi ale více jak polovina podniků zohledňuje pouze část názoru klienta, nebo jej zcela ignoruje. Také každý druhý obchodník neumí řešit kritické situace a stížnosti.

 

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí

omnichannel 1912Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i online obchodě. Pohodlný vícekanálový prodej je proto spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost.

 

Firmy stále nevěnují potřebnou pozornost zákaznické zkušenosti

userexp 1911Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily opomíjenou důležitost zákaznické zkušenosti. V opačném případě může dojít k negativnímu ovlivnění jejich podnikání nebo dokonce k ohrožení jejich existence na konkurenčních trzích, kde dlouhodobá věrnost zákazníků již zdaleka není samozřejmostí.

 

Změny v chování zákazníků a technologická inovace představují hrozbu pro stávající marketingové strategie

marketing 1903Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů při tvorbě a distribuci reklamního obsahu.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...