Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily opomíjenou důležitost zákaznické zkušenosti. V opačném případě může dojít k negativnímu ovlivnění jejich podnikání nebo dokonce k ohrožení jejich existence na konkurenčních trzích, kde dlouhodobá věrnost zákazníků již zdaleka není samozřejmostí.
|
|
Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů při tvorbě a distribuci reklamního obsahu.
|
|
Malé firmy tvoří převážnou část tuzemského podnikání. Ty do devíti zaměstnanců v Česku tvoří zhruba 95% podíl všech podniků a konkurence v řadě oborů je tak velmi vysoká. Rozjet podnikání na zelené louce proto – pokud nepřicházíte s převratnou službou nebo zcela novým typem produktu – není zrovna jednoduché. Podívejte se na pět tipů, které vám mohou pomoci dostat se do hry.
|
|
Moderní technologie výrazným způsobem mění náš každodenní život. Přenášejí se i do našich očekávání a našeho spotřebitelského chování. Firmy musejí na tyto změny reagovat a technologie ve svých business modelech správně uchopit. Výjimkou není ani oblast, která přímo souvisí s řízením zákaznických vztahů, a tou je CRM.
|
|
Obchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v terénu jednoduše a pohodlně zaznamenat do systému myAVIS klíčové informace.
|
|
Když se řekne CRM, mnoho lidí si vybaví robustní databáze poradenských nebo obchodních společností. Fitness centra jsou ale také typem firmy, která generuje zisk a pro svůj růst potřebuje využívat marketingové aktivity, jež může cílit na své stávající i nové potenciální zákazníky. Jaký typ CRM systému se pro obor fitness nabízí?
|
|
Na kvalitní databázi si obchodníci využívající e-mail marketing zakládají. V řadě z nich se ale často najdou kontakty, které nijak nereagují. Nepřinášejí tak e-mailingu žádný užitek, kazí statistiky, zvyšují pravděpodobnost označení za spammera, a navíc ještě zvedají náklady. Před úplným smazáním takové kontakty může zachránit reaktivační kampaň.
|
|
E-mail je jeden z nejmocnějších marketingových nástrojů. Je-li používán správně, může přinést více zákazníků, nakopnout open rate, proklikovost i konverze. Práce s e-mailingem může znít snadně, ale opak je pravdou. Podívali jsme se na největší hříchy, které mohou vést k tomu, že celá strategie skončí neúspěchem.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|