Control

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

SAP NOW Week

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Obchodníci kvůli GDPR odesílají méně e-mailů

email1828Od chvíle, kdy v platnost vstoupilo nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů, uplynuly bezmála dva měsíce. Odborníci v souvislosti s GDPR pozorují pokles odeslaných obchodních sdělení až o desítky procent.

 
CRM bez API je jako ryba bez vody

04-euro-01Dnes už není zkratka CRM pro většinu firem ničím neznámým. Při výběru vhodného CRM systému je někdy těžké se zorientovat podle čeho jednotlivé funkcionality porovnávat. Pojďme se podívat na podstatnou a často přehlíženou vlastnost API rozhraní CRM – Application Programming Interface.

 
Jak se připravit na GDPR z pohledu e-shopu?

eshop 181725. května 2018, nabude účinnosti jedno z nejvíce diskutovaných nařízení Evropské komise posledních měsíců – GDPR (General Data Protection Regulation – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Jsou české e-shopy na tuto novinku připraveny? A na co hlavně je třeba se před účinností nařízení zaměřit?

 
CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem

gardner crm 1815Na konci minulého roku segment CRM software (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) předběhl DBMS (database management systems – systémy pro správu databází) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Podle analytika Juliana Poultera, ředitele výzkumu Gartner, poroste CRM i v letošním roce nejrychleji – o 16 %.

 
E-commerce trendy v roce 2018

ecommerceSvět e-commerce budou stále více ovlivňovat nově vznikající technologie. Marketéři by neměli očekávat, že dojde ke zpomalení rozšiřování technologií v e-commerce. Chatovací asistenti, strojové učení a další digitální trendy již nejsou vizí budoucnosti, ale začínají být masově využívány.

 
Segmentace v e-mail marketingu zvyšuje míru otevření i prokliku

segmentaceZasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že dané informace neustále posílají na všechny své kontakty. Nejen že takový přístup zpravidla nevede k více nákupům, ale ještě jim navíc hrozí hromadné odhlašování. Řešení je přitom prosté. Odborníci doporučují segmentovat, tedy zasílat konkrétní typ informací jen těm, které budou zajímat.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 12