Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Při nasazení AI v zákaznickém servisu je třeba najít rovnováhu mezi výkonem a lidskostí

Roboti_v_call_centru_AI.jpgUmělá inteligence se rychle stává součástí mnoha firemních procesů a zákaznický servis není výjimkou. V době, kdy firmy hledají úspory a vyšší efektivitu, působí technologie AI jako ideální řešení, a proto se stále častěji v zákaznickém servisu setkáváme s chatboty a voiceboty. Jenže jak nastavit ve vztahu k zákazníkům rovnováhu mezi výkonem a lidskostí? A kde může technologie více škodit než pomoci?

 
E-mail zůstává jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů

mackbookNově zveřejněná data společností Seznam.cz a Ecomail potvrzují, že e-mailing zůstává jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších marketingových nástrojů. Schránky provozované Seznamem přijaly rekordních 28 miliard zpráv, přičemž více než polovinu z nich tvořila hromadná sdělení. Zatímco objem e-mailů meziročně vzrostl, podíl spamu naopak mírně klesl.

 
Generace Z trpí telefobií, kterou je třeba zohlednit ve stylu práce kontaktního centra

Strach-telefonovaniMladí lidé z generace Z čelí stále většímu problému – strachu z telefonování, známému jako telefobie. Tento jev roste v posledních letech a podle nedávného výzkumu ve věkové skupině 18 až 34 let až 70 % mladých lidí preferuje textovou komunikaci před telefonními hovory. Zmíněný trend má dalekosáhlé důsledky v oblastech, kde telefonní komunikace hraje klíčovou roli, jako jsou kontaktní centra a zákaznické služby.

 
AI zvládá v zákaznickém servisu stále pokročilejší zadání, analyzuje hovory a školí operátory

Call_centrum_s_roboty.pngJen málokterý obor je tak těsně provázán s vývojem nových technologií jako zákaznický servis. Pokrok na poli umělé inteligence zde pomohl v posledních letech výrazně zautomatizovat a zefektivnit řadu procesů v komunikaci se zákazníky. I v tomto roce bude podle expertů umělá inteligence hlavním hybatelem trendů v oblasti zákaznické podpory. Chatboti a voiceboti budou schopni řešit stále pokročilejší zadání a vytvářet komplexní a personalizované interakce. Umělá inteligence ale rozšiřuje i možnosti pro analýzu hovorů se zákazníky v reálném čase a stává klíčovým nástrojem také při školení zaměstnanců.

 
Zákaznický onboarding v digitálním věku

CRM onboarding AI k úvoduJak ECM systémy zlepšují zákaznickou zkušenost.

Onboarding zákazníků představuje důležitou součást obchodního procesu, který může rozhodnout o úspěchu či neúspěchu firmy. Digitalizace tohoto procesu se stává nezbytností, neboť zákazníci očekávají rychlé, efektivní a bezproblémové služby od prvního kontaktu se společností.

 
Spokojenost s pracovními nástroji přináší u obchodníků lepší výsledky

ISS 25996 00076Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí CRM. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po větším využití AI. V jejím uplatnění zatím překvapivě vedou malé firmy.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 22