ICZ group – 20 let s vámi

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem

gardner crm 1815Na konci minulého roku segment CRM software (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) předběhl DBMS (database management systems – systémy pro správu databází) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Podle analytika Juliana Poultera, ředitele výzkumu Gartner, poroste CRM i v letošním roce nejrychleji – o 16 %.

 
E-commerce trendy v roce 2018

ecommerceSvět e-commerce budou stále více ovlivňovat nově vznikající technologie. Marketéři by neměli očekávat, že dojde ke zpomalení rozšiřování technologií v e-commerce. Chatovací asistenti, strojové učení a další digitální trendy již nejsou vizí budoucnosti, ale začínají být masově využívány.

 
Segmentace v e-mail marketingu zvyšuje míru otevření i prokliku

segmentaceZasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že dané informace neustále posílají na všechny své kontakty. Nejen že takový přístup zpravidla nevede k více nákupům, ale ještě jim navíc hrozí hromadné odhlašování. Řešení je přitom prosté. Odborníci doporučují segmentovat, tedy zasílat konkrétní typ informací jen těm, které budou zajímat.

 
Firmy znovu objevují blogování jako významný komunikační prostředek

blog 1805Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zářnou budoucnost, opak je pravdou. Rostoucí počet sociálních kanálů sice ubral na síle firemnímu blogování, ale řada společností se pravidelnému psaní na firemních stránkách věnuje dále.

 
Aktuální trendy CRM

IBA CZŘíkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vývojem a nabízí stále více způsobů, jak zákazníka oslovit.

 
Inovativní segmentace uživatelů v retargetingu

zakaznici1735Jen před pár desítkami let by společnost prodávající vysavače cílila své reklamy na základě nejasných a často nesprávných předpokladů o svých spotřebitelích. Snažila by se například oslovit skupinu „žen v domácnosti". Dnes značky o chování svých zákazníků vědí mnohem více a jsou schopné navíc najít ty, kteří si kupují vysavač právě teď. Mohou se tedy zaměřit na skupinu, která má potenciál nákupu daného zboží řádově vyšší. Inovativní segmentace uživatelů nachystá každému spotřebiteli nabídku takových produktů, které si pravděpodobně bude chtít zakoupit a osloví jej perfektně cílenou osobní zprávou právě v momentě, kdy se po nich poohlíží.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 12
Siemens