Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Data v cloudu – přání nebo nutnost?

HS computersWebový přístup k datům je dnes běžným standardem a mnoho firem preferuje toto řešení z důvodu úspor a dostupnosti. Není potřeba kupovat nákladné IT zařízení, řešit instalace a následnou údržbu. Zároveň jsou data dostupná online, tedy kdykoliv a kdekoliv. Tak proč se stále setkáváme s názorem, který se na „Cloud“ dívá přes prsty?

 

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí na vaší reputaci

MailkitV době, kdy se velká část obchodu přesunula do sféry internetu, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. O tom, že online marketing již léta vyžaduje komplexní přístup a aktivní využití mnoha online kanálů, nepochybuje snad žádný marketér. Co však stále velké množství firem významně podceňuje, jsou závislosti mezi jednotlivými kanály. Nemáme tím na mysli měření efektivity jednotlivých kanálů a atribuci tržeb z jednotlivých kanálů, ale vzájemné vlivy jednotlivých kanálů na úspěšnost ostatních.

 

Nová verze systému KIRA CRM

KIRA CRMČeská IT firma HS Computers vydala novou verzi systému KIRA CRM. „Cílem bylo rozšířit možnosti KIRA CRM, ale zároveň neopustit koncepci intuitivního ovládání a rychlého přístupu k obchodním informacím.“, popisuje filozofii nové verze Ing. Martin Kollár, projektový manažer HS Computers.

 

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování

FG ForrestZprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova chování to prostě nepůjde.

 

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience (CX)?

ANECTRozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč odvětvími dostává problematika řízení a rozvoje pozitivní zákaznické zkušenosti neboli Customer eXperience (CX). Správný přístup ke strategii rozvoje CX může přispět k vyniknutí firmy před konkurencí, a tím dosáhnout většího komerčního úspěchu.

 

Nová verze eWay-CRM 6.0

eWay-CRMČeská společnost eWay System uvedla na trh novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM 6.0. V této verzi byl kladen velký důraz na funkce, které chtěli sami uživatelé. eWay-CRM 6.0 tak kromě aplikace v Outlooku a mobilní aplikace nově nabízí také aplikaci eWay-CRM Web, díky které budou uživatelé moci pracovat s eWay-CRM i ve webovém prohlížeči. A to i na Macu.

 

Moderní technologie kontaktních center

AurikBudoucnost patří vícekanálovým digitálním kontaktním centrům. Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních procesů, a kontaktní centra nejsou výjimkou. Místo volání do call center se lidé stále častěji obracejí o pomoc na pohodlných textových kanálech.

 

Komunikace přes WhatsApp míří do call center

WhatsApp Conectart 2007Aplikace WhatsApp je v současnosti velmi rozšířenou formu komunikace mezi běžnými uživateli chytrých telefonů, ale už i notebooků a stolních počítačů. Všímat si toho začaly i velké firmy, které tento kanál nově zkouší implementovat jako další možnost komunikace se zákazníkem. Zajímavé je, že se na rozvoji nového globálního trendu podílí česká společnost. Conectart je totiž u nás i ve světě jedna z prvních firem, která skrze WhatsApp komunikuje se zákazníky. Cílem je nahradit až 10 % telefonní komunikace.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...