Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Základní pravidla úspěšného e-mailingu

SmartEmailingKvalitní databáze kontaktů a poutavý obsah newsletteru patří ke stěžejním stavebním kamenům úspěšného e-mailingu. Aby si však potenciální zákazník e-mail vůbec otevřel, je třeba jej k tomu motivovat již ve chvíli, kdy přijde do schránky. Klíčem k tomu je jasně identifikovatelný odesilatel a vhodně zvolený předmět. Atraktivní předmět zprávy a důvěryhodný odesilatel jsou pro úspěch e-mailingu stěžejní. Věnujte jim stejnou péči jako samotnému obsahu.

 

Lead management

Euro SoftworksLead management je ucelený proces získávání, správy (rozdělení dle potřebných segmentů, kvalifikace apod.) a cíleného směrování potenciálních zákazníků k uskutečnění prodeje výrobků či služeb. V lead managementu se setkáváme s procesy jako lead generation, lead scoring a lead nurturing. Pojďme se tedy podívat, co jednotlivé procesy znamenají.

 

Obchodníci kvůli GDPR odesílají méně e-mailů

email1828Od chvíle, kdy v platnost vstoupilo nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů, uplynuly bezmála dva měsíce. Odborníci v souvislosti s GDPR pozorují pokles odeslaných obchodních sdělení až o desítky procent.

 

Lactalis CZ nasadil CRM systém myAVIS NG

Společnost Lactalis CZ, která je vlastníkem výrobních závodů Mlékárna Kunín a Mlékárna Klatovy, se rozhodla zavést CRM systém myAVIS NG. Jedná se o komplexní řešení CRM pro správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činnosti, které podporuje práci v terénu.

 

Společnost ISAN Radiátory modernizuje CRM systém

Udržet spokojenost zákazníka je stále náročnější a dnes již prakticky nemyslitelná bez využití moderních nástrojů. Společnost ISAN Radiátory, výrobce koupelnových a designových radiátorů, proto nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365. Cílem modernizace CRM systému je podpořit efektivnější práci obchodníků a zajistit větší spokojenost zákazníků. Nový systém by totiž měl být přínosem i pro oddělení technické kontroly.

 

CRM bez API je jako ryba bez vody

04-euro-01Dnes už není zkratka CRM pro většinu firem ničím neznámým. Při výběru vhodného CRM systému je někdy těžké se zorientovat podle čeho jednotlivé funkcionality porovnávat. Pojďme se podívat na podstatnou a často přehlíženou vlastnost API rozhraní CRM – Application Programming Interface.

 

Jak se připravit na GDPR z pohledu e-shopu?

eshop 181725. května 2018, nabude účinnosti jedno z nejvíce diskutovaných nařízení Evropské komise posledních měsíců – GDPR (General Data Protection Regulation – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Jsou české e-shopy na tuto novinku připraveny? A na co hlavně je třeba se před účinností nařízení zaměřit?

 

CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem

gardner crm 1815Na konci minulého roku segment CRM software (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) předběhl DBMS (database management systems – systémy pro správu databází) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Podle analytika Juliana Poultera, ředitele výzkumu Gartner, poroste CRM i v letošním roce nejrychleji – o 16 %.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...