Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Trendy v CRM

Customer Experience - technologie, které pomáhají zlepšit zkušenosti zákazníků

SAS

Zákaznická zkušenost (Customer Experience) je jedním z nejčastěji skloňovaných slov v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Tématu se intenzivně věnují banky, telekomunikační společnosti nebo retail. Tato odvětví mají jednu nespornou výhodu – mají podrobná data o svých zákaznících. Analýza těchto dat, jejich obohacení o další externí data a schopnost doručit zákazníkovi relevantní nabídku se neobejde bez technologií.

 

MiniCRM oficiálně vstupuje na český trh

minicrm 1520Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klienty v České republice. Společnost MiniCRM pocházející z Maďarska, která produkt vytvořila, se chce stát jedním z předních CRM poskytovatelů na českém trhu. Proto investovala do lokalizace produktu, vývoje prodeje a podpory. V současné době se tým MiniCRM skládá z 1 obchodního zástupce, 5 business konzultantů a 2 lidí z technické podpory. Společnost je také otevřená pro možné partnerství s místními poskytovateli řešení, kteří se vyznají v specifické problematice malých a středních podniků.

 

ZVVZ Machinery nasadila Microsoft Dynamics CRM

ZVVZ Machinery 1504Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica. Primárním cílem nasazení Dynamics CRM bylo maximální zautomatizování tvorby obchodních plánů, zpřesnění evidence aktivit k jednotlivým výrobním zakázkám, vytvoření prostředí pro sdílení informací napříč obchodními jednotkami a umožnění práce s CRM z prostředí MS Outlook.

 

Contipro Pharma upgradovala na Microsoft Dynamics CRM 2013

leky44Výrobce kosmetiky a léčiv Contipro Pharma po dvou letech používání Microsoft Dynamics CRM 2011 přešel na novou verzi 2013. Migrace, kterou vedla společnost Dynamica, proběhla během jediného dne.

 

Kontaktní centrum jako efektivní prodejní kanál

Avaya-01lovým stavem, ke kterému směřuje většina kontaktních center, je model, kdy budeme schopni poskytnout zákazníkovi podporu bez ohledu na čas, kdy nás kontaktuje, z jakéhokoliv komunikačního zdroje (hlas, e-mail, web, sociální media, ...), rychle, kvalitně a v jakékoliv formě. Kontaktní centra dnes ale nehrají roli pouze v oblasti péče. Většina kontaktních center se začíná profilovat jako velice efektivní prodejní nástroj a jejich hodnota pro společnost roste. Některé evropské studie dokazují, že kontaktní centra generují přes padesát procent celkového obratu v oborech, jako jsou telekomunikace, a zajímavý začíná být tento podíl i v bankovním sektoru.

 

Když to nejde jednoduše, půjde to jednodušeji

KPMGPokud máte na starosti vytěžení zákaznické báze nebo řízení distribuční sítě, určitě jste se nesčetněkrát setkali s následující situací: chcete znát informace o vašem klientovi – jaké má produkty u konkurence, kdy u vás byl naposledy, co by chtěl a nechtěl, respektive potřeboval a nepotřeboval, jestli by náhodou neměl rodinné příslušníky nebo kamarády, kterým by se hodil váš produkt nebo služba a podobně. Tyto informace samozřejmě nejste schopni jednoduše získat – většinou vůbec, nebo pouze ve velmi malém rozsahu a po vynaložení značného úsilí.

 

CRM je symbolem obchodní profesionality

04-Logic point-01ERPKonkurence ve všech odvětvích roste. Firmy a organizace se chtějí odlišit, získat více zákazníků, dlouhodobě je udržet a zvyšovat výnosy. V tom by jim mělo pomoci CRM. Poptávka po těchto systémech roste, stejně jako jejich nabídka. Jak se v ní zorientovat? Jaké vlastnosti a funkce by měl mít kvalitní CRM systém a čeho se raději vyvarovat?

 

SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

cloudSpolečnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. To umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů, včetně sociálních sítí a mobilních technologií, a díky cloud computingu a platformě SAP HANA je doba jeho nasazení minimální.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...