Svět e-commerce budou stále více ovlivňovat nově vznikající technologie. Marketéři by neměli očekávat, že dojde ke zpomalení rozšiřování technologií v e-commerce. Chatovací asistenti, strojové učení a další digitální trendy již nejsou vizí budoucnosti, ale začínají být masově využívány.
|
|
Zasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že dané informace neustále posílají na všechny své kontakty. Nejen že takový přístup zpravidla nevede k více nákupům, ale ještě jim navíc hrozí hromadné odhlašování. Řešení je přitom prosté. Odborníci doporučují segmentovat, tedy zasílat konkrétní typ informací jen těm, které budou zajímat.
|
|
Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zářnou budoucnost, opak je pravdou. Rostoucí počet sociálních kanálů sice ubral na síle firemnímu blogování, ale řada společností se pravidelnému psaní na firemních stránkách věnuje dále.
|
|
Říkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vývojem a nabízí stále více způsobů, jak zákazníka oslovit.
|
|
Personalizovaná reklama je nejúčinnější formou oslovení zákazníků na internetu. V reklamním průmyslu nedávno zvedlo velkou vlnu odporu opatření Applu, který vykročil vstříc vyšší ochraně uživatelů prohlížeče Safari a znepřístupnil historii prohlížení jednotlivých uživatelů pro třetí strany. Je to konec personalizované reklamy? Nikoli, jen drobné omezení, které by mělo omezit tu „otravnou".
|
|
Společnost Clever Monitor, která vyvíjí stejnojmennou mailingovou platformu, se pochlubila několika novými referencemi. Cílené rozesílky prostřednictvím softwarové platformy Clever Monitor začala využívat například cestovka Exim Tours a poskytovatel zaměstnaneckých programů O2 Family.
|
|
Říkáte si, že slova jako CRM a nezisková organizace nejdou dohromady? Přece jenom CRM je primárně bráno jako čistě prodejní nástroj. Na druhé straně máme neziskovou organizaci, která již ve svém názvu deklaruje, že negeneruje zisk. Co říkáte ale na to, že nezisková organizace může využívat na marketingové kampaně právě nějaký CRM systém a cílit tím na potenciální i pravidelné dárce? Na to nám bez problému vystačí standardní funkčnost většiny dostupných CRM systémů na entitách, jako je Kontakt nebo Obchodní vztah. Pojďme se na to podívat trošku blíže.
|
|
Měření je prvním krokem, který vede ke kontrole a následně také ke zlepšení. Pokud něco nemůžete změřit, nemůžete tomu porozumět. Pokud to nemůžete pochopit, nemůžete to mít pod kontrolou. Nemáte-li to pod kontrolou, nemůžete to zlepšit.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|