Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

E-commerce trendy v roce 2018

ecommerceSvět e-commerce budou stále více ovlivňovat nově vznikající technologie. Marketéři by neměli očekávat, že dojde ke zpomalení rozšiřování technologií v e-commerce. Chatovací asistenti, strojové učení a další digitální trendy již nejsou vizí budoucnosti, ale začínají být masově využívány.

 

Segmentace v e-mail marketingu zvyšuje míru otevření i prokliku

segmentaceZasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že dané informace neustále posílají na všechny své kontakty. Nejen že takový přístup zpravidla nevede k více nákupům, ale ještě jim navíc hrozí hromadné odhlašování. Řešení je přitom prosté. Odborníci doporučují segmentovat, tedy zasílat konkrétní typ informací jen těm, které budou zajímat.

 

Firmy znovu objevují blogování jako významný komunikační prostředek

blog 1805Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zářnou budoucnost, opak je pravdou. Rostoucí počet sociálních kanálů sice ubral na síle firemnímu blogování, ale řada společností se pravidelnému psaní na firemních stránkách věnuje dále.

 

Aktuální trendy CRM

IBA CZŘíkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vývojem a nabízí stále více způsobů, jak zákazníka oslovit.

 

Konec cílené reklamy na Applu?

cilena reklamaPersonalizovaná reklama je nejúčinnější formou oslovení zákazníků na internetu. V reklamním průmyslu nedávno zvedlo velkou vlnu odporu opatření Applu, který vykročil vstříc vyšší ochraně uživatelů prohlížeče Safari a znepřístupnil historii prohlížení jednotlivých uživatelů pro třetí strany. Je to konec personalizované reklamy? Nikoli, jen drobné omezení, které by mělo omezit tu „otravnou".

 

Mailing s využitím umělé inteligence zlepšuje zákaznickou zkušenost (UX)

emailSpolečnost Clever Monitor, která vyvíjí stejnojmennou mailingovou platformu, se pochlubila několika novými referencemi. Cílené rozesílky prostřednictvím softwarové platformy Clever Monitor začala využívat například cestovka Exim Tours a poskytovatel zaměstnaneckých programů O2 Family.

 

CRM pro neziskové organizace

IBA.czŘíkáte si, že slova jako CRM a nezisková organizace nejdou dohromady? Přece jenom CRM je primárně bráno jako čistě prodejní nástroj. Na druhé straně máme neziskovou organizaci, která již ve svém názvu deklaruje, že negeneruje zisk. Co říkáte ale na to, že nezisková organizace může využívat na marketingové kampaně právě nějaký CRM systém a cílit tím na potenciální i pravidelné dárce? Na to nám bez problému vystačí standardní funkčnost většiny dostupných CRM systémů na entitách, jako je Kontakt nebo Obchodní vztah. Pojďme se na to podívat trošku blíže.

 

Tři zásady pro zvýšení efektivity online kampaní

online kampaňMěření je prvním krokem, který vede ke kontrole a následně také ke zlepšení. Pokud něco nemůžete změřit, nemůžete tomu porozumět. Pokud to nemůžete pochopit, nemůžete to mít pod kontrolou. Nemáte-li to pod kontrolou, nemůžete to zlepšit.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...