Říkáte si, že slova jako CRM a nezisková organizace nejdou dohromady? Přece jenom CRM je primárně bráno jako čistě prodejní nástroj. Na druhé straně máme neziskovou organizaci, která již ve svém názvu deklaruje, že negeneruje zisk. Co říkáte ale na to, že nezisková organizace může využívat na marketingové kampaně právě nějaký CRM systém a cílit tím na potenciální i pravidelné dárce? Na to nám bez problému vystačí standardní funkčnost většiny dostupných CRM systémů na entitách, jako je Kontakt nebo Obchodní vztah. Pojďme se na to podívat trošku blíže.
|
|
Měření je prvním krokem, který vede ke kontrole a následně také ke zlepšení. Pokud něco nemůžete změřit, nemůžete tomu porozumět. Pokud to nemůžete pochopit, nemůžete to mít pod kontrolou. Nemáte-li to pod kontrolou, nemůžete to zlepšit.
|
|
Jen před pár desítkami let by společnost prodávající vysavače cílila své reklamy na základě nejasných a často nesprávných předpokladů o svých spotřebitelích. Snažila by se například oslovit skupinu „žen v domácnosti". Dnes značky o chování svých zákazníků vědí mnohem více a jsou schopné navíc najít ty, kteří si kupují vysavač právě teď. Mohou se tedy zaměřit na skupinu, která má potenciál nákupu daného zboží řádově vyšší. Inovativní segmentace uživatelů nachystá každému spotřebiteli nabídku takových produktů, které si pravděpodobně bude chtít zakoupit a osloví jej perfektně cílenou osobní zprávou právě v momentě, kdy se po nich poohlíží.
|
|
Většina (i menších) firem si uvědomuje, že bez kvalitního CRM systému se v dnešní době obejde jen velmi těžko. Ty velké už to dávno vědí, a pokud ne, budou to muset začít urychleně řešit. Ty menší možná zatím ještě váhají. Pro každou společnost je ale klíčové najít vhodný způsob, jak spravovat svoje obchodní příležitosti a veškerou komunikaci se zákazníky. Čím více je zákazníků, tím těžší je organizovat práci pouze v hlavě. Právě z tohoto důvodu začaly vznikat první CRM systémy, které umožňují tuto agendu výrazně ulehčit.
|
|
Portál SystemOnLine.cz dlouhodobě mapuje nabídku podnikových IT řešení na českém trhu formou strukturovaných tabulkových přehledů. Všechny kategorie ve spolupráci s dodavateli průběžně aktualizujeme a doplňujeme. Téměř 50 firem se už zapojilo do našeho přehledu CRM systémů, ve kterém najdete přehledně strukturované informace o jednotlivých systémech lokalizovaných pro český trh.
|
|
UNIQA pojišťovna se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který měl dosáhnout dva hlavní cíle. Prvním z nich byla konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby pojišťovna získala jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým cílem byla intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro naplnění uvedených požadavků si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM, který jí pomáhá implementovat společnost LLP CRM.
|
|
Kontaktní centra už dávno nejsou jen telefonní ústřednou, kde se vyřizují nejrůznější telefonické požadavky zákazníků. Díky využití nových technologií se stávají nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvyšování zisku firem. Moderním nástrojem pro snížení nákladů a zvýšení kvality služeb je například analytická metoda Speech to text, tedy převod hlasu do textu pro následnou obsahovou i kontextovou analýzu.
|
|
Česká softwarová společnost eWay System oznámila vydání nové verze svého stěžejního produktu eWay-CRM 5.0 s množstvím nových funkcí nejen v desktopové, ale i mobilní verzi pro platformy Android a iOS. Za klíčovou přednost svého mobilního řešení označuje výrobce možnost pracovat v systému a řešit kontakt se zákazníkem i v off-line režimu.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|