Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Sprinx Systems pokračuje v expanzi a vstupuje na ruský trh

sscrm 1326Česká IT společnost Sprinx Systems vstoupila na ruský trh. Prvního ruského zákazníka, místní společnost PIK Farma, získala svým produktem pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro farmaceutické firmy. Předmět kontraktu je dodávka CRM systému pro řízení aktivit prodeje a marketingu na území ruské federace. Z technologického hlediska začíná projekt implementaci CRM systému nasazením offline řešení na PC s perspektivou pozdějšího přechodu na tablety a cloud. Smlouva mezi Sprinx Systems a PIK Farma byla podepsaná 31. května 2013. Obchodní i marketingové aktivity, které Sprinx Systems v současnosti vyvíjí na ruském trhu, navazují na dlouhodobé zkušenosti z východních trhů slovenské společnosti Jean Systems, se kterou se Sprinx Systems sloučila v září 2012.

 

Společnost con4PAS získala certifikaci pro řešení SAP CRM RDS

scrds 1325 Společnost con4PAS získala certifikaci pro dodávku řešení SAP CRM Rapid Deployment Solution (SAP CRM RDS). V současné době je tak jednou z prvních partnerských firem společnosti SAP ve střední a východní Evropě, která je kvalifikovaná k dodávání tohoto řešení. SAP CRM RDS je vhodné zejména pro malé a středně velké firmy a nabízí přesně definovaný a přednastavený software SAP CRM spolu s implementačními službami na míru zákazníkovi - to vše za pevnou cenu a ve zrychleném čase nasazení v řádu týdnů. Díky těmto vlastnostem firmy předem vědí, jakou částku budou investovat, a ta se začne při rychlém nasazení do reálného provozu ihned vracet. Klesnou tak i náklady na implementaci a naopak dále roste návratnost investice.

 

McROY Slovakia využívá Dynamics CRM

McROY msd 1323Společnost McROY Slovakia se rozhodla využít oborového řešení pro oblast Recruitingu na platformě Microsoft Dynamics CRM 2011, které vyvinula česká společnost Dynamica. Při výběru řešení byl kladen důraz na podporu mezinárodní expanze společnosti McROY a také na reference v oboru personálních agentur. První fáze implementace projektu byla uvedena do ostrého provozu, včetně integrace na stávající informační systémy. Nyní běží další smluvně zajištěné fáze projektu, kdy společnosti společně vyvíjí rozšíření Dynamics CRM o podporu pro dočasné přidělení – Temporary Staffing.

 

Kde se skrývá zlatý důl? CRM s podporou business intelligence

04-NessCzech-01Také se vám stalo, že vám od vaší banky nebo mobilního operátora přišla nabídka na produkt, jehož nevhodnost byla zcela zřejmá z informací, které jste jim už dříve o sobě poskytli? Pokud ano, možná jste si pomysleli něco o tom, že levá ruka neví, co dělá pravá, a vaše důvěra v takovou instituci poklesla. Horší situace může nastat ve chvíli, kdy organizace poskytující úvěry nedokáže identifikovat všechny závazky a pohledávky klienta, jehož údaje obdržela z insolvenčního rejstříku, a nepřihlásí včas pohledávku vůči klientovi do konkurzního řízení.

 

ZVVZ Machinery se rozhodlo pro MS Dynamics CRM

ZVVZ 1318Společnost ZVVZ Machinery se sídlem v Milevsku se rozhodla nasadit systém Microsoft Dynamics CRM 2011 prostřednictvím společnosti Dynamica. Ta byla jako implementační partner vybrána na základě svých odborných zkušeností z prostředí průmyslových podniků, kde se pohybuje téměř 20 let. S pomocí CRM u bude ZVVZ  řídit všechny obchodní a marketingové procesy potřebné pro podporu obchodu. Velký přínos vidí společnost zejména  v nástrojích pro podporu rozhodování formou manažerských dashboardů, uživatelských pohledů a sestav.

 

Analýza Gartneru: Trh CRM systémů v roce 2012 rostl o 12,5 %

CRM2Celosvětové tržby dodavatelů CRM systémů dosáhly v minulém roce 18 miliard amerických dolarů, což představuje meziroční růst 12,5 %. Uvádí to analýza společnosti Gartner, podle které je trh CRM v dobré kondici – v porovnání s růstem trhu firemního softwaru vykazuje až trojnásobnou výkonnost. Největším dodavatelem CRM systémů se v roce 2012 stala společnost Salesforce.com, která, měřeno tržbami, přeskočila dlouhodobě vedoucí SAP.

 

Nejžádanější mobilní podniková aplikace je CRM

studie ifs 1311Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, přinesla výsledky průzkumu požadavků na mobilní  podnikové aplikace. Po hlasování více než 450 ředitelů na celém světě není pochyb, že nejžádanější mobilní aplikací je CRM. Studie ukazuje, že třemi nejvíce požadovanými podnikovými aplikacemi, které chtějí společnosti na svých smartphonech, jsou CRM, BI a chvalování a autorizace.

 

Gartner: Rozpočty na CRM v roce 2013 porostou

moneyPodle agentury Gartner vydají evropské firmy na CRM software v roce 2013 v přepočtu 60 miliard korun, tedy o 7 % víc než loni. Vyplývá to z jejího průzkumu, ve kterém mj. uvádí, že 48 % organizací plánuje letos rozpočet na CRM navýšit. S poklesem oproti tomu počítá jen 5 % dotázaných.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...