Každá rostoucí firma potřebuje dříve či později CRM systém. Nemusí se nutně jednat o softwarové řešení nebo sofistikovaný balík aplikací. Mluvím zde o stylu práce – papír tužka, šanon, Excel, cokoliv. Dříve nebo později totiž všichni dospějí do stavu, kdy věci zkrátka neudrží v hlavě. A pak se to stane. Zapomínáme, porušujeme naše sliby, ztrácíme důvěru u svých zákazníků, ztrácíme zákazníky samotné. Co s tím? Excel! Uděláme si velkou tabulku, kam si píšeme zákazníky, zakázky, jejich stav, cenu, termín. Vytvoříme sdílenou složku, kam budeme ukládat všechny soubory, smlouvy, dokumentaci. No a máme taky svůj Outlook nebo jiného poštovního klienta, kde si každý spravuje svou komunikaci. Problém zažehnán. Opravdu?
|
|
Společnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.
|
|
Společnost eWay System propojila svůj informační systému eWay-CRM s ekonomickým a účetním programem POHODA od firmy STORMWARE. Společnost vytvořila synchronizační můstek, který kopíruje data z jednoho systému do druhého a dává je do vzájemných souvislostí. eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do programu Microsoft Outlook. Je určen pro snadné řízení obchodu a projektů s propojením na ekonomický systém POHODA. Toto řešení je vhodné, pokud potřebujete dát obchodníkům k dispozici základní finanční informace o klientech, přehled o platební morálce, sledovat v eWay-CRM reálné náklady na projekty.
|
|
Přemýšlíte ve vaší společnosti o nasazení CRM systému? Vybírat můžete z palety populárních nástrojů, které oplývají mořem funkcionalit a vypadají jako ta správná cesta k posunutí vašeho byznysu vpřed. Jak ale upozorňuje Gene Marks ve svém komentáři pro Forbes, všechny tyto systémy jsou ve skutečnosti hrozné. Proč? Správně bychom se spíš měli ptát „kdy"?
|
|
Microsoft minulý týden zveřejnil informace o licenčních úrovních připravovaného MS Dynamics CRM 2013 Online. Na komunitním blogu Dynamics je ve svém příspěvku popsal ředitel produktového marketingu Paco Contreras. Zákazníci si podle něj budou moci vybrat mezi licencí Professional, Basic a Essential, přičemž bude možné, aby si každý uživatel zvolil typ, který mu nejvíce vyhovuje. Bez dalších poplatků bude v ceně zahrnut i přístup z mobilních zařízení.
|
|
Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.
|
|
Česká IT společnost Sprinx Systems vstoupila na ruský trh. Prvního ruského zákazníka, místní společnost PIK Farma, získala svým produktem pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro farmaceutické firmy. Předmět kontraktu je dodávka CRM systému pro řízení aktivit prodeje a marketingu na území ruské federace. Z technologického hlediska začíná projekt implementaci CRM systému nasazením offline řešení na PC s perspektivou pozdějšího přechodu na tablety a cloud. Smlouva mezi Sprinx Systems a PIK Farma byla podepsaná 31. května 2013. Obchodní i marketingové aktivity, které Sprinx Systems v současnosti vyvíjí na ruském trhu, navazují na dlouhodobé zkušenosti z východních trhů slovenské společnosti Jean Systems, se kterou se Sprinx Systems sloučila v září 2012.
|
|
Společnost con4PAS získala certifikaci pro dodávku řešení SAP CRM Rapid Deployment Solution (SAP CRM RDS). V současné době je tak jednou z prvních partnerských firem společnosti SAP ve střední a východní Evropě, která je kvalifikovaná k dodávání tohoto řešení. SAP CRM RDS je vhodné zejména pro malé a středně velké firmy a nabízí přesně definovaný a přednastavený software SAP CRM spolu s implementačními službami na míru zákazníkovi - to vše za pevnou cenu a ve zrychleném čase nasazení v řádu týdnů. Díky těmto vlastnostem firmy předem vědí, jakou částku budou investovat, a ta se začne při rychlém nasazení do reálného provozu ihned vracet. Klesnou tak i náklady na implementaci a naopak dále roste návratnost investice.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|