Brněnská společnost CCV Informační systémy se stala vítězem tendru na dodávku systému pro řízení vztahů se zákazníky do Jihomoravského inovačního centra (JIC). Zvolené řešení Microsoft Dynamics CRM bude pomáhat zejména s evidencí subjektů v jednotlivých inovačních programech, event managementem či tvorbou a aktualizací regionální inovační strategie.
|
|
Během roku zažívají e-mailové schránky uživatelů v pravidelných intervalech příjem obchodního sdělení. Přichází do ní objednané, ale někdy i neobjednané newslettery na produkty a služby, které můžeme sobě, ale i svým blízkým pořídit. Úkolem marketérů je odlišit se v této záplavě od dalších zasílaných nabídek a zajmout především tou jejich.
|
|
CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.
|
|
Asi bychom jen těžko spočítali, kolik již bylo napsáno textu o přínosech CRM systémů pro řízení obchodu a marketingu od dob, kdy CRM systémy začaly dobývat svět. A dovolím si tvrdit, že nejméně tolik textu ještě napsáno bude. Na druhou stranu mám po těch letech pocit, že i přes velké množství řešení a informací o nich, jsou zde oblasti, kde se mi nejen nedostává informací, ale v mnoha případech i řešení. Jednou z takových oblastí je problematika podpory CRM systémů pro projektově orientovaný byznys v oblasti konzultačních služeb. Co tím mám na mysli?
|
|
Společnost Olympus pečuje o své zákazníky v celé Evropě s pomocí systému SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Pro systém SprinxCRM 7 jde o unikátní implementaci nejen svým rozsahem, ale i využitím nových funkcí typu Big Data, kterou budou využívány například k predikci délky trvání servisu produktu.
|
|
Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systém vyvíjený přímo společností a rozšiřuje jej o automatizaci schvalovacích workflow, přímý přístup z mobilních zařízení i o integraci s datovým skladem.
|
|
Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro dva ze tří decision-makerů je mobilní CRM dnes už nezbytností při volbě řešení pro řízení vztahů se zákazníky.
|
|
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>
|