Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Praktické výhody mobilního CRM

06-LLP-01Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro dva ze tří decision-makerů je mobilní CRM dnes už nezbytností při volbě řešení pro řízení vztahů se zákazníky.

 

Trendy v CRM (5. díl): Budování loajality a udržení zákazníků

Microsoft DynamicsUdržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.

 

Trendy v CRM (4. díl): Customer experience ve vztahu k CRM

MicrosoftV předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra dění samotné zákazníky. Primárně se zaměříme na zákaznickou zkušenost (customer experience, CX) ve vztahu k CRM – disciplínu, kterou vnímáme jako východisko řízení vztahů se zákazníky a CRM procesů. 

 

Nová verze Dynamics CRM Online

Dynamics CRM onlineV květnu tohoto roku společnost Microsoft vydala novou verzi svého řešení Dynamics CRM Online v rámci inovační vlny tzv. Spring release. Součástí této vlny byly také produkty Social Engagement (dříve Social Listening), Dynamics Marketing a řešení pro zákaznický portál Parature.

 

Mobilní CRM zlepšuje kvalitu dat a zvyšuje produktivitu

LLP Prague, Mobilní CRMPotřeba firem využívat mobilní CRM je poměrně nová. Ačkoli již před několika lety trh nabízel rozmanitá řešení, z nichž se mnohá pyšnila možností „přístupu z mobilního zařízení", šlo tehdy o novátorskou funkcionalitu, která rozhodně nebyla tak nepostradatelná, jako je dnes, kdy má každý, s lehkou nadsázkou řečeno, v jedné ruce chytrý telefon a v druhé tablet.

 

Nejlepší věrnostní program běží na českém CRM systému od Cortexu

gopass tatry 1525Tři ocenění za nejlepší věrnostní program The Loyalty Awards 2015 si odnesl zákaznický program GOPASS, který byl vytvořen česko-slovenskou společností Pricewise pro Tatry Mountain Resorts. Kompletní řešení programu GOPASS je provozováno na cloudovém modulárním systému CareCloud CRM, který vyvinula česká společnost Cortex a po celou dobu jej také spravuje.

 

Customer Intelligence těží ze spojení online a offline dat

NeogeniaKaždý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosného vztahu, který bude schopen vytěžit potenciál daného zákazníka. Čtení ve spletitých sociobehaviorálních mapách se v posledních letech stalo byznysem, jehož objem jde celosvětově do stovek miliard dolarů. Stále větší možnosti a stále dostupnější potřebné technologie přivádí nástroje customer intelligence do první linie nástrojů pro marketing také v českých firmách.

 

Trh CRM Software rostl v roce 2014 o 13,3 %

trh crm 1522Podle analytické společnosti Gartner narostl světový trh software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, Customer Relationship Management) v minulém roce o 13,3% a dosáhl tak objemu 23,2 miliardy dolarů. Na deset největších dodavatelů CRM řešení přitom připadalo plných 60 % tržního podílu (tedy asi 14 miliard dolarů). V jejich pořadí se od roku 2013 neodehrály žádné významnější změny – společnosti Salesforce a Microsoft rostly rychleji než tempo trhu a jejich podíly se meziročně zvýšily. Pokles podílu zaznamenala v první pětici naopak společnost Oracle.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...