Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Implementace CRM systému v bance

03-LBBW Bank-01Téma implementace CRM systému je obecně známo z odborné literatury a řada čtenářů má jistě zkušenost i z vlastní praxe. Vždy se ale hodí další praktické postřehy, zejména od tak specifického subjektu, jakým je banka, a to nejen pro ty, které podobný projekt čeká.

 

eWay-CRM usnadňuje práci s hromadnou korespondencí

eWay CRM emailkampane1 1403Společnost eWay Systém a firma Commerce Media, která na českém trhu provozuje službu Emailkampane.cz, se rozhodly spojit síly a nabídnout ucelený systém pro správu a vyhodnocení e-mailových kampaní. eWay-CRM je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Společnosti si v něm evidují seznamy svých klientů, partnerů, dodavatelů a velmi často využívají funkce pro segmentaci. Řadí si je do různých kategorií, aby k nim měly lepší přístup. Zároveň sledují i příchozí poptávky (=obchodní případy) a jejich vývoj. V aplikaci nechybí ani moduly pro správu projektů / zakázek. Zde systém automaticky sleduje životní cyklus, je schopen uchovávat komunikaci a dokonce i finanční informace.

 

CRM systémy pro malé a střední firmy

12-eWay System-01Každá rostoucí firma potřebuje dříve či později CRM systém. Nemusí se nutně jednat o softwarové řešení nebo sofistikovaný balík aplikací. Mluvím zde o stylu práce – papír tužka, šanon, Excel, cokoliv. Dříve nebo později totiž všichni dospějí do stavu, kdy věci zkrátka neudrží v hlavě. A pak se to stane. Zapomínáme, porušujeme naše sliby, ztrácíme důvěru u svých zákazníků, ztrácíme zákazníky samotné. Co s tím? Excel! Uděláme si velkou tabulku, kam si píšeme zákazníky, zakázky, jejich stav, cenu, termín. Vytvoříme sdílenou složku, kam budeme ukládat všechny soubory, smlouvy, dokumentaci. No a máme taky svůj Outlook nebo jiného poštovního klienta, kde si každý spravuje svou komunikaci. Problém zažehnán. Opravdu?

 

Stavebniny Profidach nasadily Smart4Web CRM

stavebninySpolečnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.

 

Propojení eWay-CRM s ekonomickým programem POHODA

eway pohoda 1334Společnost eWay System propojila svůj informační systému eWay-CRM s ekonomickým a účetním programem POHODA od firmy STORMWARE. Společnost vytvořila synchronizační můstek, který kopíruje data z jednoho systému do druhého a dává je do vzájemných souvislostí. eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do programu Microsoft Outlook. Je určen pro snadné řízení obchodu a projektů s propojením na ekonomický systém POHODA. Toto řešení je vhodné, pokud potřebujete dát obchodníkům k dispozici základní finanční informace o klientech, přehled o platební morálce, sledovat v eWay-CRM reálné náklady na projekty.

 

I nejlepší CRM může být ve skutečnosti hrozné

penize ohenPřemýšlíte ve vaší společnosti o nasazení CRM systému? Vybírat můžete z palety populárních nástrojů, které oplývají mořem funkcionalit a vypadají jako ta správná cesta k posunutí vašeho byznysu vpřed. Jak ale upozorňuje Gene Marks ve svém komentáři pro Forbes, všechny tyto systémy jsou ve skutečnosti hrozné. Proč? Správně bychom se spíš měli ptát „kdy"?

 

Microsoft nabídne u Dynamics CRM 2013 Online tři typy licencí

licenceMicrosoft minulý týden zveřejnil informace o licenčních úrovních připravovaného MS Dynamics CRM 2013 Online. Na komunitním blogu Dynamics je ve svém příspěvku popsal ředitel produktového marketingu Paco Contreras. Zákazníci si podle něj budou moci vybrat mezi licencí Professional, Basic a Essential, přičemž bude možné, aby si každý uživatel zvolil typ, který mu nejvíce vyhovuje. Bez dalších poplatků bude v ceně zahrnut i přístup z mobilních zařízení.

 

Capgemini se podílí na transformaci Raiffeisenbank v oblasti CRM

cpg rf 1329Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...