Společnost NAY, která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšířila prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence věrnostní klub pro zákazníky. Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové. Řešení digitálních věrnostních karet vyvinula pro NAY společnost NG Retail.
|
Společnost ODLO International AG, švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení, které pokrývá celý zákaznický servis B2C, kompletně dodala společnost LLP CRM.
|
Udržet spokojenost zákazníka je stále náročnější a dnes již prakticky nemyslitelná bez využití moderních nástrojů. Společnost ISAN Radiátory, výrobce koupelnových a designových radiátorů, proto nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365. Cílem modernizace CRM systému je podpořit efektivnější práci obchodníků a zajistit větší spokojenost zákazníků. Nový systém by totiž měl být přínosem i pro oddělení technické kontroly.
|
Společnost ProTech SpT působící ve strojírenství, zejména v oblasti zpracování plechu, se rozhodla posílit podporu svých obchodních aktivit a řízení vztahů se zákazníky nasazením nového CRM systému. Společnost dříve používala CRM systém Act!, který ovšem přestal postupně vyhovovat požadavkům uživatelů ve firmě v šíři nabízených funkcí, rozšiřitelnosti a celkové flexibilitě. Uživatelé proto museli pracovat s velkým množstvím manuálně zpracovaných dat v Excelu. Jako nové řešení zvolilo vedení společnosti cloudový systém Microsoft Dynamics CRM Online.
|
Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systém vyvíjený přímo společností a rozšiřuje jej o automatizaci schvalovacích workflow, přímý přístup z mobilních zařízení i o integraci s datovým skladem.
|
Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica. Primárním cílem nasazení Dynamics CRM bylo maximální zautomatizování tvorby obchodních plánů, zpřesnění evidence aktivit k jednotlivým výrobním zakázkám, vytvoření prostředí pro sdílení informací napříč obchodními jednotkami a umožnění práce s CRM z prostředí MS Outlook.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Další > Konec >>
|
Strana 1 z 5 |