Udržet spokojenost zákazníka je stále náročnější a dnes již prakticky nemyslitelná bez využití moderních nástrojů. Společnost ISAN Radiátory, výrobce koupelnových a designových radiátorů, proto nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365. Cílem modernizace CRM systému je podpořit efektivnější práci obchodníků a zajistit větší spokojenost zákazníků. Nový systém by totiž měl být přínosem i pro oddělení technické kontroly.
|
Společnost ProTech SpT působící ve strojírenství, zejména v oblasti zpracování plechu, se rozhodla posílit podporu svých obchodních aktivit a řízení vztahů se zákazníky nasazením nového CRM systému. Společnost dříve používala CRM systém Act!, který ovšem přestal postupně vyhovovat požadavkům uživatelů ve firmě v šíři nabízených funkcí, rozšiřitelnosti a celkové flexibilitě. Uživatelé proto museli pracovat s velkým množstvím manuálně zpracovaných dat v Excelu. Jako nové řešení zvolilo vedení společnosti cloudový systém Microsoft Dynamics CRM Online.
|
Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systém vyvíjený přímo společností a rozšiřuje jej o automatizaci schvalovacích workflow, přímý přístup z mobilních zařízení i o integraci s datovým skladem.
|
Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica. Primárním cílem nasazení Dynamics CRM bylo maximální zautomatizování tvorby obchodních plánů, zpřesnění evidence aktivit k jednotlivým výrobním zakázkám, vytvoření prostředí pro sdílení informací napříč obchodními jednotkami a umožnění práce s CRM z prostředí MS Outlook.
|
Výrobce kosmetiky a léčiv Contipro Pharma po dvou letech používání Microsoft Dynamics CRM 2011 přešel na novou verzi 2013. Migrace, kterou vedla společnost Dynamica, proběhla během jediného dne.
|
Společnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 Další > Konec >>
|
Strana 1 z 4 |