Soutěž - IP kamera, zasuvky Trust
myAVIS

Tematické seriály

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem...

1. až 5. díl >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
ProTech SpT nasadil řešení Microsoft Dynamics CRM Online

protech250Společnost ProTech SpT působící ve strojírenství, zejména v oblasti zpracování plechu, se rozhodla posílit podporu svých obchodních aktivit a řízení vztahů se zákazníky nasazením nového CRM systému. Společnost dříve používala CRM systém Act!, který ovšem přestal postupně vyhovovat požadavkům uživatelů ve firmě v šíři nabízených funkcí, rozšiřitelnosti a celkové flexibilitě. Uživatelé proto museli pracovat s velkým množstvím manuálně zpracovaných dat v Excelu. Jako nové řešení zvolilo vedení společnosti cloudový systém Microsoft Dynamics CRM Online.

 
sAutoleasing implementoval Microsoft Dynamics CRM 2013

sleasing crm 1537Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systém vyvíjený přímo společností a rozšiřuje jej o automatizaci schvalovacích workflow, přímý přístup z mobilních zařízení i o integraci s datovým skladem.

 
ZVVZ Machinery nasadila Microsoft Dynamics CRM

ZVVZ Machinery 1504Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica. Primárním cílem nasazení Dynamics CRM bylo maximální zautomatizování tvorby obchodních plánů, zpřesnění evidence aktivit k jednotlivým výrobním zakázkám, vytvoření prostředí pro sdílení informací napříč obchodními jednotkami a umožnění práce s CRM z prostředí MS Outlook.

 
Contipro Pharma upgradovala na Microsoft Dynamics CRM 2013

leky44Výrobce kosmetiky a léčiv Contipro Pharma po dvou letech používání Microsoft Dynamics CRM 2011 přešel na novou verzi 2013. Migrace, kterou vedla společnost Dynamica, proběhla během jediného dne.

 
Stavebniny Profidach nasadily Smart4Web CRM

stavebninySpolečnost Profidach zabývající se prodejem stavebních materiálů implementovala nový systém pro řízení vztahů se zákazníky Smart4Web CRM. Důvodem byl zájem vedení efektivně řídit a vyhodnocovat obchodníky na základě aktuálních informací. O projektu informují oficiální stránky dodavatele systému, společnosti M2000.

 
Capgemini se podílí na transformaci Raiffeisenbank v oblasti CRM

cpg rf 1329Konzultační společnost Capgemini uvedla do provozu v bankovní společnosti Raiffeisenbank nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Nový CRM systém umožňuje mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Po završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 Další > Konec >>

Strana 1 z 4