EDU Trainings IT školení
AIMTEC

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Jak Bio-Circle využívá Salesforce a telefonní doplněk Sprinx Ipex?

Salesforce250 Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

Společnost Bio-Circle má zajímavý a trendy název. Co přesně děláte?

Jsme dceřinou společností německého výrobce  produktů pro průmyslové čištění a odmašťování šetrných k životnímu prostředí a uživatelům. Název firmy vychází z naší unikátní kapaliny BIO-CIRCLE L, která  rozkládá tuky a oleje na CO₂ a vodu. Na rozdíl od konkurenčních produktů, které se tuky a oleji nasytí a je potřeba často celý obsah mycí lázně vyměnit a zlikvidovat – BIO-CIRCLE L se pouze doplňuje. . BIO-CIRCLE L čisticí kapaliny nepodléhají povinnosti  označování dle nařízení CLP,  nejedná se tedy o škodlivé chemikálie. Zároveň ale mají vysokou účinnost. Umyjí například i napečený karbon, který nelze odstranit žádným rozpouštědlem. Čistí třeba kulomety vrtulníků české armády, zanesené karbonem.

Kdo jsou Vaši zákazníci a jak s nimi komunikujete?

Našimi zákazníky jsou výrobní firmy z oblasti automotive, výroby plastů a hliníkových dílů nebo potravinářství. Ve firmách komunikujeme hlavně s výrobními řediteli, technology a ekology. Komunikaci má na starost náš in-house sales team. Ten dělá nabídky přes telefon a e-maily, generuje leady a také poskytuje podporu obchodním zástupcům. Veškerou komunikaci evidujeme v Salesforce.

zena nahlavkaPC400

Jakých vlastností a funkcí Salesforce si nejvíc ceníte?

Salesforce jsem znal už dříve z jiné společnosti. Nejprve jsem chtěl, ať mi implementátoři ukážou, co Salesforce umí. Pak přišel Pavel Riško ze společnosti Sprinx s návrhem, abych sám řekl, co chci, aby Salesforce uměl. Tento systém lze totiž dobře ohnout podle firemních procesů a potřeb.

V Salesforce vedeme prakticky vše od obchodní agendy přes evidenci demo zařízení a pronájmů až po řešení plánovacích nástrojů, call centra či e-mailových kampaní. Je to pro nás efektivní nástroj, který se nám vyplatí.

Vaše zákaznická podpora nově začala využívat doplněk Salesforce pro telefonování. K čemu Vám konkrétně slouží?

Naši zákazníci, průmyslové firmy, nám hodně volají. Potřebují poradit, který přípravek použít na jaké čištění. Protože zákazníků máme hodně, je pro nás ideální, když naše operátorky budou vědět, kdo volá, jaké výrobky od nás odebírá a zda má uhrazené faktury.

Call Logs dashboard

Pokud máme zákazníkovo číslo uložené v Salesforce, operátorka na obrazovce počítače vidí, kdo volá a z jaké společnosti. Tyto informace se jí zobrazí ve vyskakovacím CTI okně od české společnosti IPEX. Během hovoru má možnost otevřít si kartu s historií komunikace se zákazníkem. Ke každému hovoru si můžeme zapsat poznámku, vytvořit v Salesforce úkol a předat jej v rámci interní komunikace. Stejně tak si můžeme přehrát záznam hovoru. Pokud volá neznámé číslo, je možné si z něj v Salesforce vytvořit kontakt nebo lead.

Děkuji za rozhovor a ať se Vám daří!

Lubomír Kaplan,
IPEX a.s.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci