IT Systems - Alza Media (Publero)
myAVIS

Tematické seriály

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem...

1. až 5. díl >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Customer Experience - technologie, které pomáhají zlepšit zkušenosti zákazníků

12-sas-01 250Zákaznická zkušenost (Customer Experience) je jedním z nejčastěji skloňovaných slov v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Tématu se intenzivně věnují banky, telekomunikační společnosti nebo retail. Tato odvětví mají jednu nespornou výhodu – mají podrobná data o svých zákaznících. Analýza těchto dat, jejich obohacení o další externí data a schopnost doručit zákazníkovi relevantní nabídku se neobejde bez technologií. To, co dříve bylo „nice to have", se nyní stává standardem na trhu, pojďme si o tom udělat krátký přehled.

 
Česká pobočka Office Depot s úspěchem používá CRM systém ušitý na míru

ApolloCRM - OfficeDepotDoba, kdy se obchodníci v rozhodování spoléhali jen na svůj úsudek, je dávno pryč. Do popředí se dostávají sofistikované CRM softwary, které monitorují klientskou databázi, shromažďují informace o klientech, a díky tomu umožňují poznat, pochopit a předvídat jejich nákupní zvyklosti a přání. Podporují tedy oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. To si uvědomovalo i vedení české pobočky společnosti Office Depot, a proto v roce 2014 spustilo startovací verzi projektu „Leadovač".

 
CRM má posílit spokojenost zákazníků i výkonnost zaměstnanců

call centrumZefektivnění distribučních kanálů, podpora obchodních a marketingových aktivit, jejich přesnější zacílení na detailní znalost zájmu zákazníků a zvýšení výkonnosti vlastních pracovníků. To jsou jen některé z cílů, které sleduje společnost eD' system Czech nasazením nového CRM systému. Záměrem nasazení systému Microsoft Dynamics CRM je také personalizované cílení obsahu komunikace se zákazníky, kteří budou lépe adresováni relevantními informacemi. Již v první fázi nasazení je proto realizována podpora call centra a pipeline managementu - systému správy obchodních příležitostí.

 
Jihomoravské inovační centrum nasadí systém Microsoft Dynamics CRM

CRM-keys250Brněnská společnost CCV Informační systémy se stala vítězem tendru na dodávku systému pro řízení vztahů se zákazníky do Jihomoravského inovačního centra (JIC). Zvolené řešení Microsoft Dynamics CRM bude pomáhat zejména s evidencí subjektů v jednotlivých inovačních programech, event managementem či tvorbou a aktualizací regionální inovační strategie.

 
Inteligentní e-mailing přivádí více zákazníků

Inveo, inteligentní e-mailingBěhem roku zažívají e-mailové schránky uživatelů v pravidelných intervalech příjem obchodního sdělení. Přichází do ní objednané, ale někdy i neobjednané newslettery na produkty a služby, které můžeme sobě, ale i svým blízkým pořídit. Úkolem marketérů je odlišit se v této záplavě od dalších zasílaných nabídek a zajmout především tou jejich.

 
CRM systémy a potřeby projektově orientovaného byznysu v oblasti konzultačních služeb

BenchComAsi bychom jen těžko spočítali, kolik již bylo napsáno textu o přínosech CRM systémů pro řízení obchodu a marketingu od dob, kdy CRM systémy začaly dobývat svět. A dovolím si tvrdit, že nejméně tolik textu ještě napsáno bude. Na druhou stranu mám po těch letech pocit, že i přes velké množství řešení a informací o nich, jsou zde oblasti, kde se mi nejen nedostává informací, ale v mnoha případech i řešení. Jednou z takových oblastí je problematika podpory CRM systémů pro projektově orientovaný byznys v oblasti konzultačních služeb. Co tím mám na mysli?

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 10