25 let na trhu ERP systémů

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Omnichannel strategie a role CRM v ní

OC2 1937Pojem omnichannel (omnikanálový přístup není vůbec nový, i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci. Dnes se jeho role pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ totiž vystihuje rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznických služeb a jejich personalizaci.

 
Newslettery neposílejte příliš často

newsletterPodle průzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala zpracovat společnost Mailkit, se Češi nejčastěji odhlásí z rozesílky newsletterů, pokud jim takových e-mailů chodí příliš mnoho. Z hlediska motivace k odhlášení newsletteru záleží především na frekvenci mailů a jejich užitečnosti, mnohem méně na jejich formě a rozsahu.

 
Hledáte komplexní systém pro vaši firmu? Našli jste Bitrix24

Bitrix24Každá firma chce pro svoji činnost to nejjednodušší, a hlavně efektivní řešení, které přinese do firmy přehled, efektivitu práce a plnění cílů. S tím souvisí právě i vhodně vybraný softwarový systém, který hodně vypovídá o profesionalitě firmy.

 
Pražský tým Pipedrive vyvinul chatbota s automatizovanou kvalifikací leadů

leadbooster-5 250Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum.

 
Nová verze systému eWay-CRM 5.4

eWay-CRM1 350Společnost eWay System vydala novou verzi aplikace eWay-CRM, což je oblíbená CRM nadstavba poštovního klienta Microsoft Outlook. eWay-CRM verze 5.4 přichází s řadou nových funkcí a rozšíření, včetně možnosti vzdáleného přístupu do dat uložených v systému. Programátoři také zapracovali na rychlejším načítání dialogových oken.

 
Ondrášovka a Korunní nově využívá CRM řešení myAVIS

OndrášovkaObchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v terénu jednoduše a pohodlně zaznamenat do systému myAVIS klíčové informace.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 14