Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Sedm smrtelných hříchů e-mail marketingu

cert-PC1839sE-mail je jeden z nejmocnějších marketingových nástrojů. Je-li používán správně, může přinést více zákazníků, nakopnout open rate, proklikovost i konverze. Práce s e-mailingem může znít snadně, ale opak je pravdou. Podívali jsme se na největší hříchy, které mohou vést k tomu, že celá strategie skončí neúspěchem.

 

Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat

Emailkampane.czS přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing vznikl doslovným překladem z anglického výrazu „direct marketing“. V praxi se často používá i tento cizojazyčný termín. Oč se tedy jedná? Direct marketing je druh reklamy, který umožňuje firmám a neziskovým organizacím komunikovat přímo se svými zákazníky.

 

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT Systems logoZačátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.

 

Základní pravidla úspěšného e-mailingu

SmartEmailingKvalitní databáze kontaktů a poutavý obsah newsletteru patří ke stěžejním stavebním kamenům úspěšného e-mailingu. Aby si však potenciální zákazník e-mail vůbec otevřel, je třeba jej k tomu motivovat již ve chvíli, kdy přijde do schránky. Klíčem k tomu je jasně identifikovatelný odesilatel a vhodně zvolený předmět. Atraktivní předmět zprávy a důvěryhodný odesilatel jsou pro úspěch e-mailingu stěžejní. Věnujte jim stejnou péči jako samotnému obsahu.

 

Lead management

Euro SoftworksLead management je ucelený proces získávání, správy (rozdělení dle potřebných segmentů, kvalifikace apod.) a cíleného směrování potenciálních zákazníků k uskutečnění prodeje výrobků či služeb. V lead managementu se setkáváme s procesy jako lead generation, lead scoring a lead nurturing. Pojďme se tedy podívat, co jednotlivé procesy znamenají.

 

Obchodníci kvůli GDPR odesílají méně e-mailů

email1828Od chvíle, kdy v platnost vstoupilo nové nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů, uplynuly bezmála dva měsíce. Odborníci v souvislosti s GDPR pozorují pokles odeslaných obchodních sdělení až o desítky procent.

 

Lactalis CZ nasadil CRM systém myAVIS NG

Společnost Lactalis CZ, která je vlastníkem výrobních závodů Mlékárna Kunín a Mlékárna Klatovy, se rozhodla zavést CRM systém myAVIS NG. Jedná se o komplexní řešení CRM pro správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činnosti, které podporuje práci v terénu.

 

Společnost ISAN Radiátory modernizuje CRM systém

Udržet spokojenost zákazníka je stále náročnější a dnes již prakticky nemyslitelná bez využití moderních nástrojů. Společnost ISAN Radiátory, výrobce koupelnových a designových radiátorů, proto nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365. Cílem modernizace CRM systému je podpořit efektivnější práci obchodníků a zajistit větší spokojenost zákazníků. Nový systém by totiž měl být přínosem i pro oddělení technické kontroly.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...