25 let na trhu ERP systémů

Public relations

Jak Bio-Circle využívá Salesforce a telefonní doplněk Sprinx Ipex?

Bitrix24Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Pražský tým Pipedrive vyvinul chatbota s automatizovanou kvalifikací leadů

leadbooster-5 250Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum.

LeadBooster je konverzační bot, který na webové stránce klienta vede rozhovor s jejími návštěvníky. Na základě jejich odpovědí pak určí jejich obchodní potenciál a případně přímo domluví schůzku s obchodníkem. To vše automaticky a na míru potřeb dané firmy. Jedná se o samostatný nástroj, add-on, první ze série aplikací, které mají obchodníkům a lidem zodpovědným za prodej produktů a služeb pomoci se získáváním a vyhodnocováním obchodních příležitostí, tzv. leadů.

Leadbooster-v2

Estonská společnost Pipedrive vyvíjí CRM řešení od roku 2010 a zaměstnává dnes více než 500 lidí v pěti zemích a svou pobočku má už více než půl roku i v Praze, kde má v pořadí čtvrté světové vývojové centrum (po centrále v Tallinnu, Lisabonu a Tartu).

CEO Pipedrive Timo Rein v Praze600CEO Pipedrive Timo Rein v pražském vývojovém centru s částí týmu


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 
Asseco HELIOS - Seznam.cz (2/3)