Na trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního procesu od prvního kontaktu až po realizaci zakázky, nabídka vhodných řešení výrazně prořídne.
|
|
Společnost Pipedrive, která vyvíjí a dodává vlastní CRM platformu, představila nový nástroj eSignatures. Ten reaguje na trend nárůstu online prodejů a tím i zvýšenou potřebu zajištění digitálního podpisu. Elektronický podpis zásadně urychluje celý obchodní proces, zároveň však přináší i vysokou úroveň zabezpečení. Pipedrive integroval nástroj eSignatures přímo do své CRM platformy, tedy jej mohou obchodníci použít ihned, bez nutnosti instalace dalšího softwaru.
|
|
Pražský vývojářský tým startupu Pipedrive představil LeadBooster - nástroj na generování a správu leadů, tedy potenciálních zákazníků či zájemců o produkt. Ten obsahuje chatbot, livechat, modernizované webové formuláře a databázi 400 milionů byznysových kontaktů Prospector. To jsou, vedle sociálních sítí, cenné zdroje leadů, které se společně ukládají a třídí v Leadboxu - jednotné přehledné databázi, se kterou může obchodník efektivněji pracovat. Pipedrive zase dokáže díky Leadboxu vytvořit profil ideálního zákazníka. Podle něj pak automaticky dohledává relevantní kontakty, díky čemuž jsou obchodníci mnohem úspěšnější při jejich oslovení.
|
|
Již podruhé letos eWay System uvádí novou verzi svého CRM systému. Letos na jaře uvedla česká společnost eWay System už šestou generaci svého řešení eWay-CRM a nyní představila její aktualizaci, verzi 6.1, která byla inspirována zpětnou vazbou od uživatelů.
|
|
Online nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru. Růst ovšem pokračoval i v dalších měsících a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu. Mění se také chování a nákupní zvyklosti samotných zákazníků e-shopů, kteří například objednávají stále častěji z mobilních zařízení a zajímají se více než dříve také o nakupování na internetu pomocí hlasu. Zákazník je jednoduše řečeno stále náročnější, a tomu by měla odpovídat i zákaznická péče na straně e-shopů.
|
|
Zákazníci už vědí, jak vypadá příjemný nákup spotřebního zboží v e-shopu, a proto jich stále více očekává stejný servis i v segmentu B2B, kdy nakupují pro svoji firmu. Vnímání zákaznické zkušenosti (customer experience, CX) se tak v segmentu B2B v poslední době zásadně posunulo, jak dokládá mnoho analýz a průzkumů trhu.
|
|
Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky, které, jak se zdá, nejsou skladem. Jak trpělivý dokáže zákazník být, než začne nakupovat u konkurence? Jak to můžete vyřešit?
|
|
Webový přístup k datům je dnes běžným standardem a mnoho firem preferuje toto řešení z důvodu úspor a dostupnosti. Není potřeba kupovat nákladné IT zařízení, řešit instalace a následnou údržbu. Zároveň jsou data dostupná online, tedy kdykoliv a kdekoliv. Tak proč se stále setkáváme s názorem, který se na „Cloud“ dívá přes prsty?
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|