Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

GoodData: „stavebnicová“ datová analytika zpřístupní informace všem

Public relations   

Ukázka vizualizace samoobslužných reportů a dashboardůPoskytnutí konzistentního a srozumitelného přístupu k datům bez ohledu na technické vzdělání uživatelů. To je nový trend v oblasti datové analytiky. S dosažením tohoto cíle pomáhají technologie, jenž s daty a analytikou pracují jako stavebnice s kostkami: tzv. composable data and analytics.

 

Pandemie změnila způsob práce obchodníků a komunikace se zákazníky

CRMProtipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. Vyplývá to alespoň z analýzy společnosti Pipedrive, která vyvíjí CRM řešení pro řízení prodejů. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa. V letošním roce museli čeští obchodníci poslat v průměru osm e-mailů, než došlo k úspěšnému prodeji. O něco hůře si vedou obchodníci v Polsku s devíti e-maily, Němci musí poslat sedm e-mailů, nejlépe si vedou Ra­ku­ša­né, kteří potřebují pouhých šest zpráv k uzavření dealu.

 

Obchodníci využívající digitální nástroje jsou dvakrát úspěšnější

pipedrive pruzkum crm 2124Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností (soft skills). Ukázal to každoroční report startupu Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu pro řízení prodejů. Během pandemie se většina obchodníků (88 %) soustředila na pravidelný rozvoj měkkých dovedností, přičemž pouze 11 % z nich se podařilo dosáhnout stanovených cílů. Oproti tomu technologie pro generování leadů využívá 63 % respondentů, kteří dosahovali v průměru 26% úspěšnosti. Průzkum, který vyplnilo 1700 obchodníků z celého světa, se rovněž věnuje dopadům pandemie na práci obchodníků a dalších osob věnující se online prodeji, potažmo změnám v celém odvětví.

 

Pipedrive rozšiřuje své CRM řešení o nástroj, který automatizuje práci s obchodními dokumenty

PipedriveSpolečnost Pipedrive, která nabízí stejnojmennou CRM platformu, uvedla nový nástroj Smart Docs usnadňující obchodníkům administraci a spolupráci v týmech. Smart Docs pomáhá automatizovat celý prodejní proces a udržovat veškerou dokumentaci na jednom místě, s ohledem na maximální bezpečnost.

 

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

CRMNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního procesu od prvního kontaktu až po realizaci zakázky, nabídka vhodných řešení výrazně prořídne.

 

Pipedrive rozšířil své CRM řešení o nástroj eSignatures

PipedriveSpolečnost Pipedrive, která vyvíjí a dodává vlastní CRM platformu, představila nový nástroj eSignatures. Ten reaguje na trend nárůstu online prodejů a tím i zvýšenou potřebu zajištění digitálního podpisu. Elektronický podpis zásadně urychluje celý obchodní proces, zároveň však přináší i vysokou úroveň zabezpečení. Pipedrive integroval nástroj eSignatures přímo do své CRM platformy, tedy jej mohou obchodníci použít ihned, bez nutnosti instalace dalšího softwaru.

 

Pipedrive představil LeadBooster, nástroj na generování leadů s přístupem ke 400 milionům kontaktů

LeadBooster 2046Pražský vývojářský tým startupu Pipedrive představil LeadBooster - nástroj na generování a správu leadů, tedy potenciálních zákazníků či zájemců o produkt. Ten obsahuje chatbot, livechat, modernizované webové formuláře a databázi 400 milionů byznysových kontaktů Prospector. To jsou, vedle sociálních sítí, cenné zdroje leadů, které se společně ukládají a třídí v Leadboxu - jednotné přehledné databázi, se kterou může obchodník efektivněji pracovat. Pipedrive zase dokáže díky Leadboxu vytvořit profil ideálního zákazníka. Podle něj pak automaticky dohledává relevantní kontakty, díky čemuž jsou obchodníci mnohem úspěšnější při jejich oslovení.

 

Nová verze CRM systému od eWay System

eWay-CRMJiž podruhé letos eWay System uvádí novou verzi svého CRM systému. Letos na jaře uvedla česká společnost eWay System už šestou generaci svého řešení eWay-CRM a nyní představila její aktualizaci, verzi 6.1, která byla inspirována zpětnou vazbou od uživatelů.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...