Poskytnutí konzistentního a srozumitelného přístupu k datům bez ohledu na technické vzdělání uživatelů. To je nový trend v oblasti datové analytiky. S dosažením tohoto cíle pomáhají technologie, jenž s daty a analytikou pracují jako stavebnice s kostkami: tzv. composable data and analytics.
|
|
Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. Vyplývá to alespoň z analýzy společnosti Pipedrive, která vyvíjí CRM řešení pro řízení prodejů. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa. V letošním roce museli čeští obchodníci poslat v průměru osm e-mailů, než došlo k úspěšnému prodeji. O něco hůře si vedou obchodníci v Polsku s devíti e-maily, Němci musí poslat sedm e-mailů, nejlépe si vedou Rakušané, kteří potřebují pouhých šest zpráv k uzavření dealu.
|
|
Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností (soft skills). Ukázal to každoroční report startupu Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu pro řízení prodejů. Během pandemie se většina obchodníků (88 %) soustředila na pravidelný rozvoj měkkých dovedností, přičemž pouze 11 % z nich se podařilo dosáhnout stanovených cílů. Oproti tomu technologie pro generování leadů využívá 63 % respondentů, kteří dosahovali v průměru 26% úspěšnosti. Průzkum, který vyplnilo 1700 obchodníků z celého světa, se rovněž věnuje dopadům pandemie na práci obchodníků a dalších osob věnující se online prodeji, potažmo změnám v celém odvětví.
|
|
Společnost Pipedrive, která nabízí stejnojmennou CRM platformu, uvedla nový nástroj Smart Docs usnadňující obchodníkům administraci a spolupráci v týmech. Smart Docs pomáhá automatizovat celý prodejní proces a udržovat veškerou dokumentaci na jednom místě, s ohledem na maximální bezpečnost.
|
|
Na trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního procesu od prvního kontaktu až po realizaci zakázky, nabídka vhodných řešení výrazně prořídne.
|
|
Společnost Pipedrive, která vyvíjí a dodává vlastní CRM platformu, představila nový nástroj eSignatures. Ten reaguje na trend nárůstu online prodejů a tím i zvýšenou potřebu zajištění digitálního podpisu. Elektronický podpis zásadně urychluje celý obchodní proces, zároveň však přináší i vysokou úroveň zabezpečení. Pipedrive integroval nástroj eSignatures přímo do své CRM platformy, tedy jej mohou obchodníci použít ihned, bez nutnosti instalace dalšího softwaru.
|
|
Pražský vývojářský tým startupu Pipedrive představil LeadBooster - nástroj na generování a správu leadů, tedy potenciálních zákazníků či zájemců o produkt. Ten obsahuje chatbot, livechat, modernizované webové formuláře a databázi 400 milionů byznysových kontaktů Prospector. To jsou, vedle sociálních sítí, cenné zdroje leadů, které se společně ukládají a třídí v Leadboxu - jednotné přehledné databázi, se kterou může obchodník efektivněji pracovat. Pipedrive zase dokáže díky Leadboxu vytvořit profil ideálního zákazníka. Podle něj pak automaticky dohledává relevantní kontakty, díky čemuž jsou obchodníci mnohem úspěšnější při jejich oslovení.
|
|
Již podruhé letos eWay System uvádí novou verzi svého CRM systému. Letos na jaře uvedla česká společnost eWay System už šestou generaci svého řešení eWay-CRM a nyní představila její aktualizaci, verzi 6.1, která byla inspirována zpětnou vazbou od uživatelů.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|