Automatizace kontaktních center patří k hlavním trendům v oblasti CRM

CRMHlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů, účetní software a mnohé další.

Efektivní digitální onboarding - počátek dobrého vztahu se zákazníkem

blindspotTechnologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty.

Rychlost doručení je u e-shopů stále důležitější součástí zákaznického zážitku

S tím, jak se posouvají očekávání zákazníků směrem k rychlejšímu doručování, je rychlost v tržní konkurenci stále důležitější. Netrpělivému čekání na doručení balíčku z e-shopu dali dokonce psychologové název a pojmenovali ho jako „úzkost před doručením“. Jde o napětí či vzrušení, že se stane něco pozitivního a když balíček konečně dorazí, jsme spokojení.

 

Pro úspěch firmy je klíčový celkový pozitivní dojem z komunikace u zákazníka i zaměstnance

Total ExperienceSpolečnost Avaya zveřejnila výsledky online průzkumu trhu, podle kterého si nejúspěšnější podniky uvědomují, že pro uspokojení zákazníků je důležité propojení zákaznických, zaměstnaneckých a uživatelských zkušeností ve všech úrovních, prostředích a komunikačních kanálech. Nejlepší výsledky se dostavují tam, kde se tyto strategie a související nástroje protínají.

 

Jaké jsou trendy ve vývoji CRM? Hlavní roli hrají flexibilita, automatizace a dostupnost dat

CRMPrakticky žádné obchodní oddělení se v současnosti neobejde bez kvalitního CRM – systému pro řízení vztahů se zákazníky. V první řadě pomáhá plánovat strategické obchodní i marketingové aktivity, sledovat konkurenci nebo zvyšovat profitabilitu. Moderní CRM je zkrátka inteligentní platforma, která umožňuje dělat efektivní byznysová rozhodnutí založená na datech. Dávno však již není doménou velkých korporací, ale poslouží i malým týmům, a to nejen obchodním. Pomáhá tak jednotlivým oddělením napříč firmou maximalizovat efektivitu.

 

ODLO nasazuje nové CRM řešení pro automatizaci a posílení zákaznických služeb B2C

Společnost ODLO International AG, švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení, které pokrývá celý zákaznický servis B2C, kompletně dodala společnost LLP CRM.

 

GoodData: Čeští IT profesionálové jsou světoví, i když pracují z domova

Public relations   

Karel NovákPeníze a benefity už nejsou pro IT profesionály tím hlavním lákadlem. Zatímco před deseti lety byl pro zaměstnance technologických firem nejdůležitější nadstandardní plat a možnost zahraničních stáží, dnes je to především práce z domova, flexibilní pracovní hodiny a účast na zajímavých mezinárodních projektech. Byť je podle technologické společnosti GoodData těžké sehnat zkušené zaměstnance, odliv IT mozků do zahraničí nehrozí. Češi jsou totiž lokální patrioti a neradi se kamkoli stěhují.

 

Pipedrive rozšířil možnosti integrace svého CRM řešení o další aplikace

CRMSpolečnost Pipedrive rozšířila svůj marketplace s aplikacemi integrovanými s platformou Pipedrive CRM. Nově mezi ně zařadila i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu. Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, tak nyní jejich počet dosáhl téměř 300. Cílem Pipedrive je pokrýt kompletní obchodní cyklus v rámci jedné CRM platformy, respektive veškeré potřeby malých a středních firem.

 

Obsluha náročného zákazníka

Dnešní zákazníci nás staví před paradox, kdy chtějí všechno, ale ne vše najednou. Někdy se chtějí obsloužit sami, jindy chtějí komunikovat s člověkem. Občas chtějí ke kontaktu používat WhatsApp, Facebook Messenger nebo Alexu, zároveň však chtějí mít možnost využít tradiční telefonní hovor.

 

GoodData: „stavebnicová“ datová analytika zpřístupní informace všem

Public relations   

Ukázka vizualizace samoobslužných reportů a dashboardůPoskytnutí konzistentního a srozumitelného přístupu k datům bez ohledu na technické vzdělání uživatelů. To je nový trend v oblasti datové analytiky. S dosažením tohoto cíle pomáhají technologie, jenž s daty a analytikou pracují jako stavebnice s kostkami: tzv. composable data and analytics.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

hsNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního ...

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience?

AnectRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...