ODLO nasazuje nové CRM řešení pro automatizaci a posílení zákaznických služeb B2C
Úterý, 04 Leden 2022 09:54

Společnost ODLO International AG, švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení, které pokrývá celý zákaznický servis B2C, kompletně dodala společnost LLP CRM.

Původně byl zákaznický servis řešen prostřednictvím sdílené emailové schránky bez jakýchkoliv automatických notifikací nebo třídění. Nové řešení zákaznických služeb Microsoft Dynamics 365 pokrývá celou správu zákaznických případů od dodání produktu, přes speciální nabídky až po reklamace či jakékoliv další zákaznické požadavky.

Veškeré objednávky z e-shopu ODLO i aktivity zákaznické podpory jsou nyní spravovány v novém CRM systému spolu s celou databází více než půl milionu klientů. Systém umožňuje správu a reportování všech případů zákaznických služeb (úspěšnost, odezva atd.), stejně jako znalostní databázi, kde jsou uloženy často kladené otázky, spolu s e-mailovými šablonami, které zrychlují reakci a dobu odezvy. Systém je také integrován s pokladním systémem Advarics.

Odlo Customer Service Hub

„Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb,“ říká Anne-Catherine Grunholzer, Head of Customer Service, ODLO International AG.

Nový CRM systém už používá 42 zaměstnanců zákaznických služeb a maloobchodu společnosti ODLO po celé Evropě. LLP CRM a ODLO nyní spolupracují na další fázi projektu, která pokrývá aktivity v oblasti marketingu a e-mailových kampaní, marketingovou automatizaci a řízení celé zákaznické cesty. Na rok 2022 je také plánovaná implementace správy B2B zákazníků.


Mohlo by vás zajímat: