ODLO nasazuje nové CRM řešení pro automatizaci a posílení zákaznických služeb B2C |
Úterý, 04 Leden 2022 09:54 | |
Původně byl zákaznický servis řešen prostřednictvím sdílené emailové schránky bez jakýchkoliv automatických notifikací nebo třídění. Nové řešení zákaznických služeb Microsoft Dynamics 365 pokrývá celou správu zákaznických případů od dodání produktu, přes speciální nabídky až po reklamace či jakékoliv další zákaznické požadavky. Veškeré objednávky z e-shopu ODLO i aktivity zákaznické podpory jsou nyní spravovány v novém CRM systému spolu s celou databází více než půl milionu klientů. Systém umožňuje správu a reportování všech případů zákaznických služeb (úspěšnost, odezva atd.), stejně jako znalostní databázi, kde jsou uloženy často kladené otázky, spolu s e-mailovými šablonami, které zrychlují reakci a dobu odezvy. Systém je také integrován s pokladním systémem Advarics. „Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb,“ říká Anne-Catherine Grunholzer, Head of Customer Service, ODLO International AG. Nový CRM systém už používá 42 zaměstnanců zákaznických služeb a maloobchodu společnosti ODLO po celé Evropě. LLP CRM a ODLO nyní spolupracují na další fázi projektu, která pokrývá aktivity v oblasti marketingu a e-mailových kampaní, marketingovou automatizaci a řízení celé zákaznické cesty. Na rok 2022 je také plánovaná implementace správy B2B zákazníků.
Mohlo by vás zajímat:
|