Představit novinky ze světa CRM systémů, ale i další trendy v oblasti digitalizace – to bylo cílem akce Salesforce Live Prague, která se konala druhé říjnové pondělí na pražském Žofíně. Salesforce si pro české publikum připravil množství aktualit: novou datovou platformu Genie, systém pro management dat o udržitelnosti a také projekty podporující digitální vzdělávání.
|
|
Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.
|
|
Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorník z české společnosti Mailkit.
|
|
Snadná a jednoduchá cesta k nákupu, dobrá komunikace, personalizace a důvěra. Faktory, které vedou ke spokojenosti vašich zákazníků, jsou dnes dobře známé. Přesto se řada firem potýká s nedotaženými zákaznickými cestami, které odrazují jejich klienty od nákupu služeb a produktů a odvádějí je ke konkurenci.
|
|
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů.
|
|
Společnost NAY, která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšířila prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence věrnostní klub pro zákazníky. Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové. Řešení digitálních věrnostních karet vyvinula pro NAY společnost NG Retail.
|
|
Společnost Microsoft oznámila novou aplikaci Viva Sales, která je prý schopna do jakéhokoliv systému CRM zprostředkovat data o zapojení zákazníků ze služeb Microsoft 365 a Microsoft Teams, a využívá technologie umělé inteligence za účelem poskytování personalizovaných doporučení. Aplikace Viva Sales navazuje na aplikaci Microsoft Viva, která byla uvedena na trh v loňském roce a která poskytuje integrovanou platformu pro zaměstnance.
|
|
Společnost Pipedrive, která se zabývá vývojem komplexní CRM platformy pro řízení prodejů, nově lokalizovala svůj produkt do českého jazyka. Zajímavostí je, že tato lokalizace vznikla spíše z nadšení, než z obchodních důvodů. Za implementací češtiny totiž stojí pražský tým Pipedrive, který na lokalizaci pracoval v rámci interního hackathonu a následně překlad dolaďoval na sérií sezení po pracovní době.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|