Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Automatizace kontaktních center patří k hlavním trendům v oblasti CRM

CRMHlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů, účetní software a mnohé další.

Efektivní digitální onboarding - počátek dobrého vztahu se zákazníkem

blindspotTechnologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty.

Spokojený zákazník je na prvním místě, ale málo firem mu jeho přání plní

zakaznik 1915Téměř všechny firmy deklarují, že zákazník je jejich pán. Za tímto tvrzením si stojí 93 % českých společností, které tento postoj deklarují ve svých hodnotách. V praxi ale více jak polovina podniků zohledňuje pouze část názoru klienta, nebo jej zcela ignoruje. Také každý druhý obchodník neumí řešit kritické situace a stížnosti.

 

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí

omnichannel 1912Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i online obchodě. Pohodlný vícekanálový prodej je proto spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost.

 

Firmy stále nevěnují potřebnou pozornost zákaznické zkušenosti

userexp 1911Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily opomíjenou důležitost zákaznické zkušenosti. V opačném případě může dojít k negativnímu ovlivnění jejich podnikání nebo dokonce k ohrožení jejich existence na konkurenčních trzích, kde dlouhodobá věrnost zákazníků již zdaleka není samozřejmostí.

 

Změny v chování zákazníků a technologická inovace představují hrozbu pro stávající marketingové strategie

marketing 1903Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů při tvorbě a distribuci reklamního obsahu.

 

Rozjíždíte vlastní podnikání? Pět tipů, jak o sobě dát zákazníkům vědět

mala firma 1903Malé firmy tvoří převážnou část tuzemského podnikání. Ty do devíti zaměstnanců v Česku tvoří zhruba 95% podíl všech podniků a konkurence v řadě oborů je tak velmi vysoká. Rozjet podnikání na zelené louce proto – pokud nepřicházíte s převratnou službou nebo zcela novým typem produktu – není zrovna jednoduché. Podívejte se na pět tipů, které vám mohou pomoci dostat se do hry.

 

 

Tři hlavní trendy v CRM

Enehano SolutionsModerní technologie výrazným způsobem mění náš každodenní život. Přenášejí se i do našich očekávání a našeho spotřebitelského chování. Firmy musejí na tyto změny reagovat a technologie ve svých business modelech správně uchopit. Výjimkou není ani oblast, která přímo souvisí s řízením zákaznických vztahů, a tou je CRM.

 

Ondrášovka a Korunní nově využívá CRM řešení myAVIS

OndrášovkaObchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v terénu jednoduše a pohodlně zaznamenat do systému myAVIS klíčové informace.

 

CRM systém pro fitness centra

Public relations   

CLUBSPIREKdyž se řekne CRM, mnoho lidí si vybaví robustní databáze poradenských nebo obchodních společností. Fitness centra jsou ale také typem firmy, která generuje zisk a pro svůj růst potřebuje využívat marketingové aktivity, jež může cílit na své stávající i nové potenciální zákazníky. Jaký typ CRM systému se pro obor fitness nabízí?

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

hsNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního ...

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience?

AnectRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...