Tempo digitální transformace v posledních letech několikanásobně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak transformaci uchopit, na co si dát pozor nebo které technologie využít. Už za týden se proto inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 4. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na praktické ukázky, poučení z nezdarů i netradičně zaměřenou panelovku.
|
|
Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. Zkreslené metriky, které slouží k vyhodnocení úspěšnosti kampaní, mohou přitom mít až 80 % míru nepřesností.
|
|
Společnost Salesforce představila minulý týden svou novinku Einstein GPT. Jde o první generativní technologii s umělou inteligencí v rámci CRM řešení, která poskytuje obsah v každé interakci v oblasti prodeje, služeb a marketingu. Einstein GPT bude generovat personalizované e-maily pro prodejce, navrhovat odpovědi pro pracovníky zákaznického servisu a vytvářet cílený obsah pro marketéry.
|
|
Společnost Pipedrive, která vyvinula CRM platformu pro malé a střední firmy, se pochlubila, že už ve svém Marketplace nabízí téměř 400 integrací s dalšími podnikovými aplikacemi. Marketplace umožňuje uživatelům Pipedrive CRM synchronizovat data napříč systémy na jednom místě a skoro 60 % uživatelů tuto možnost integrace CRM s dalšími aplikacemi využívá. Pipedrive možnosti integrace plánuje dále rozvíjet v rámci nové strategie růstu ekosystému na rok 2023.
|
|
Společnost Zoho představila nejnovější verzi svého CRM řešení pro malé firmy s názvem Zoho Bigin. Jde o jednoduché CRM řešení se snadno použitelným a uživatelsky přívětivým rozhraním, které často volí malé podniky a mikropodniky, které nikdy předtím CRM nepoužívaly. Mezi hlavní vylepšení nové verze patří funkce Team Pipelines, Toppings a Developer Centre, které umožňují řídit všechny typy činností a vztahy se zákazníky menších firem.
|
|
Letošní konference Firemní informační systémy se nesla v duchu trendů nejen podnikových informačních systémů, ale i automatizace či digitalizace obchodních procesů. Během celého dne se vystřídalo několik přednášejících v různých tématech: jak komunikovat s vlastními zaměstnanci prostřednictvím intranetu, jak provádět ESG reporting, jak vzniká infrastruktura pro webové aplikace, jak je to s informačními systémy a právem a v neposlední řadě, jak získat zákazníky pomocí CRM systému. A právě několik tipů, jak získat zákazníky pomocí CRM systému, vám prozradíme v tomto článku.
|
|
Časy, kdy e-mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. V roce 2023 bude e-mailing dávat smysl jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní databáze jsou zásadní. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023. Stále jsou totiž nejefektivnějším způsobem, jak zaujmout cílovou skupinu.
|
|
Jak se způsob komunikace mezi prodejcem a zákazníkem začíná rozšiřovat o nové kanály, musí se firmy soustředit především na přidanou hodnotu svého produktu a jeho propagaci správným směrem. Se zákazníkem se komunikuje tak, jak je mu to pohodlné, ať už skrze video, sociální sítě, telefon, či zprávy, a cílí se na přínosy, které produkt pro zákazníka má. Při zpomalení růstu v roce 2023 půjde ještě více o zacílení na kvalitu a smysl produktu.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|