Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Pipedrive rozšiřuje nabídku integrací se svým CRM

Společnost Pipedrive, která vyvinula CRM platformu pro malé a střední firmy, se pochlubila, že už ve svém Marketplace nabízí téměř 400 integrací s dalšími podnikovými aplikacemi. Marketplace umožňuje uživatelům Pipedrive CRM synchronizovat data napříč systémy na jednom místě a skoro 60 % uživatelů tuto možnost integrace CRM s dalšími aplikacemi využívá. Pipedrive možnosti integrace plánuje dále rozvíjet v rámci nové strategie růstu ekosystému na rok 2023.

 

Nová verze CRM řešení pro malé firmy Zoho Bigin

Společnost Zoho představila nejnovější verzi svého CRM řešení pro malé firmy s názvem Zoho Bigin. Jde o jednoduché CRM řešení se snadno použitelným a uživatelsky přívětivým rozhraním, které často volí malé podniky a mikropodniky, které nikdy předtím CRM nepoužívaly. Mezi hlavní vylepšení nové verze patří funkce Team Pipelines, Toppings a Developer Centre, které umožňují řídit všechny typy činností a vztahy se zákazníky menších firem.

 

Jak vám CRM systém může pomoci získat zákazníka

CRMLetošní konference Firemní informační systémy se nesla v duchu trendů nejen podnikových informač­ních systémů, ale i automatizace či digitalizace obchodních procesů. Během celého dne se vystřídalo několik přednášejících v různých tématech: jak komunikovat s vlastními zaměstnanci prostřednictvím intranetu, jak provádět ESG reporting, jak vzniká infrastruktura pro webové aplikace, jak je to s informačními systémy a právem a v neposlední řadě, jak získat zákazníky pomocí CRM systému. A právě několik tipů, jak získat zákazníky pomocí CRM systému, vám prozradíme v tomto článku.

 

Úspěšný e-mailing se vrací ke kořenům

Časy, kdy e-mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. V roce 2023 bude e-mailing dávat smysl jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní databáze jsou zásadní. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023. Stále jsou totiž nejefektivnějším způsobem, jak zaujmout cílovou skupinu.

 

CRM trendy roku 2023: Personalizace, automatizace a zacílení na kvalitu a smysl produktu

Jak se způsob komunikace mezi prodejcem a zákazníkem začíná rozšiřovat o nové kanály, musí se firmy soustředit především na přidanou hodnotu svého produktu a jeho propagaci správným směrem. Se zákazníkem se komunikuje tak, jak je mu to pohodlné, ať už skrze video, sociální sítě, telefon, či zprávy, a cílí se na přínosy, které produkt pro zákazníka má. Při zpomalení růstu v roce 2023 půjde ještě více o zacílení na kvalitu a smysl produktu.

 

Modelování vlastního CRM na low-code platformách

CRM systémy jsou velmi oblíbeným nástrojem mnoha firem. Vedle toho, že za nejžádanější trend lze považovat cloudové CRM systémy dostupné kdykoli a kdekoli, existuje ještě jeden směr, který zatím jen nabírá na síle. V současné době stále více firem sahá po tzv. low-code platformách. Jedná se o prostředí, ve kterém lze vymodelovat vlastní aplikaci za zlomek času a nákladů, které vyžaduje vlastní vývoj. A tento trend pronikl i do světa CRM systémů.

 

Lepší kybernetická bezpečnost díky penetračnímu testování – jaké jsou metody?

Public relations   

Jak by vaše IT zabezpečení ustálo kybernetický útok? Zajímá vás, kde v rámci vaší informační infrastruktury máte slabá místa a kam až pronikne ruka zkušeného i amatérského hackera? Využijte metod penetračního testování a zjistěte, jak si se svou ochranou dat stojíte.

 

Při expanzi e-shopu za hranice nepodceňujte pravidla e-mailingu

Letošní propad českého e-commerce přivádí marketéry k otázkám, kde hledat nové trhy a odbytiště. Ochlazení trhu se týká jak malých, tak i velkých e-shopů. Znalost pravidel poskytovatelů e-mailových schránek je přitom pro rozšíření byznysu na zahraniční trh zásadní. Někde je potřeba zaplatit za prémiové služby, jinde pomůže mít dobré kontakty na místní organizace.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...