Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Automatizace kontaktních center patří k hlavním trendům v oblasti CRM

CRMHlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů, účetní software a mnohé další.

Efektivní digitální onboarding - počátek dobrého vztahu se zákazníkem

blindspotTechnologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty.

Nová verze CRM systému od eWay System

eWay-CRMJiž podruhé letos eWay System uvádí novou verzi svého CRM systému. Letos na jaře uvedla česká společnost eWay System už šestou generaci svého řešení eWay-CRM a nyní představila její aktualizaci, verzi 6.1, která byla inspirována zpětnou vazbou od uživatelů.

 

Mnoho e-shopů nekomunikuje správně se svými zákazníky

DaktelaOnline nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru. Růst ovšem pokračoval i v dalších měsících a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu. Mění se také chování a nákupní zvyklosti samotných zákazníků e-shopů, kteří například objednávají stále častěji z mobilních zařízení a zajímají se více než dříve také o nakupování na internetu pomocí hlasu. Zákazník je jednoduše řečeno stále náročnější, a tomu by měla odpovídat i zákaznická péče na straně e-shopů.

 

I pro B2B nákupy je stále důležitější pozitivní zákaznická zkušenost

LiferayZákazníci už vědí, jak vypadá příjemný nákup spotřebního zboží v e-shopu, a proto jich stále více očekává stejný servis i v segmentu B2B, kdy nakupují pro svoji firmu. Vnímání zákaznické zkušenosti (customer experience, CX) se tak v segmentu B2B v poslední době zásadně posunulo, jak dokládá mnoho analýz a průzkumů trhu.

 

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku aneb Jak se vyhnout špatným recenzím?

kuryrMessenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky, které, jak se zdá, nejsou skladem. Jak trpělivý dokáže zákazník být, než začne nakupovat u konkurence? Jak to můžete vyřešit?

 

Data v cloudu – přání nebo nutnost?

HS computersWebový přístup k datům je dnes běžným standardem a mnoho firem preferuje toto řešení z důvodu úspor a dostupnosti. Není potřeba kupovat nákladné IT zařízení, řešit instalace a následnou údržbu. Zároveň jsou data dostupná online, tedy kdykoliv a kdekoliv. Tak proč se stále setkáváme s názorem, který se na „Cloud“ dívá přes prsty?

 

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí na vaší reputaci

MailkitV době, kdy se velká část obchodu přesunula do sféry internetu, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. O tom, že online marketing již léta vyžaduje komplexní přístup a aktivní využití mnoha online kanálů, nepochybuje snad žádný marketér. Co však stále velké množství firem významně podceňuje, jsou závislosti mezi jednotlivými kanály. Nemáme tím na mysli měření efektivity jednotlivých kanálů a atribuci tržeb z jednotlivých kanálů, ale vzájemné vlivy jednotlivých kanálů na úspěšnost ostatních.

 

Nová verze systému KIRA CRM

KIRA CRMČeská IT firma HS Computers vydala novou verzi systému KIRA CRM. „Cílem bylo rozšířit možnosti KIRA CRM, ale zároveň neopustit koncepci intuitivního ovládání a rychlého přístupu k obchodním informacím.“, popisuje filozofii nové verze Ing. Martin Kollár, projektový manažer HS Computers.

 

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování

FG ForrestZprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova chování to prostě nepůjde.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

hsNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního ...

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience?

AnectRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...