Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Digital Transformation Summit ukáže nejnovější trendy i příklady z praxe

Digital Transformation SummitTempo digitální transformace neu­stá­le zrychluje a nově čelí výzvám spojeným s využitím AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální bu­douc­nost připravit a jak v ní efektiv­ně pracovat s umělou inteligencí. 5. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější zkušenosti, poznatky a inspiraci od čes­kých i nadnárodních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.

 

Rozšíření CRM systémů je v českých firmách stále poměrně nízké

CRM systémy napomáhají ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky už řadu let. Na trhu se dá vybírat ze široké škály produktů. Ve firmách ale nejsou produkty stále často využívány. Pouze 11 % zaměstnanců přiznává jejich plné využití při své práci. Naopak se softwary nepracuje rovných 59 %.

 

Jaké jsou denní povinnosti CRM managera?

Public relations   

Co vlastně dělá CRM manager? Představte si situaci: váš obchodní tým se utápí v moři zákaznických dat, marketing běží na plné obrátky, ale výsledky nejsou vidět. Právě tady vstupuje do hry CRM manager, který sjednocuje všechny procesy, analyzuje data a vytváří strategie, které vedou k vyšším prodejům a spokojenějším zákazníkům. Zní to jako utopie? Přečtěte si náš článek a zjistěte, proč je tato role nepostradatelnou součástí týmu.

 

Pipedrive vylepšil prodejního asistenta ve svém CRM o technologie umělé inteligence

Společnost Pipedrive představila nástroj AI Asistent, která je nově k dispozici v rámci CRM platformy Pipedrive. Nový nástroj posílí již dříve zavedenou funkci Sales Assistant, kterou využívá více než 60 % aktivních uživatelů Pipedrive. Funkce rozšířená o AI poskytne obchodníkům predikce, s jakou pravděpodobností dojde k uzavření kontraktu, a nabídne doporučení pro další kroky. Tím zvýší šance na úspěšné uzavření obchodu a výkonnost prodejních týmů.

 

Češi nejvíce nakupují online z počítače a vítají flexibilní možnosti placení

Platební a nákupní služba Klarna publikovala velký přehled nákupního chování spotřebitelů napříč světovými zeměmi. V rámci svého průzkumu, který realizovala agentura Nepa, zpovídala více než 19 tisíc zákazníků v 18 zemích včetně České republiky, přičemž z každé z nich byl osloven vzorek minimálně 1 000 nakupujících. Z průzkumu, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, například vyplynulo, že téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích, přičemž 40 % z nich uskuteční nákup přímo z platformy. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.

 

7 tipů jak vybrat spolehlivý CRM systém

Public relations   

Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i podnikatele, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit celou vaši firmu na mnoho let dopředu. Jak se můžete orientovat na přeplněném trhu se CRM softwary a jak držet krok s nejnovějšími trendy v této oblasti? V tomto článku najdete účinné tipy, jak správně rozhodnout a zavést řešení, které vám bude nejlépe vyhovovat.

 

Ecomail do svého nástroje implementoval ChatGPT

Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého řešení technologii generativní AI, která bude uživatelům pomáhat s přeformulováním, zkrácením nebo naopak prodloužení. textu. Díky tomu zjednoduší proces vytváření newsletterů a uvolní tak ruce marketérům.

 

Češi nejraději komunikují s obchodníky přes e-mail

Vrozsáhlém Spotřebitelském průzkumu, který připravila marketingová agentura Acomware spolu se společností Ipsos a Zásilkovnou, měli respondenti vybrat tři nejvíce preferované kanály, přes které nejraději pokládají e-shopům či obchodníkům různé dotazy. Mezi tři nejoblíbenější komunikační kanály se dostal e-mail, telefonní kontakt a chat. Rok od roku také roste obliba komunikace přes sociální sítě.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...