Internetová agentura MEDIA FACTORY spouští nový interní informační systém, který je postaven na integraci Microsoft CRM, Microsoft Project Server a Microsoft SharePoint Server. Projekt byl podpořen v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost a spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Dodavatelem řešení byla společnost WBI Systems. Nový informační systém je jednou z inovací, která má za cíl další zlepšení kvality a produktivity práce. Toto řešení umožňuje centralizaci veškerých obchodních i projektových informací, optimalizaci pracovních postupů a snížení administrativní zátěže.
|
|
Systémový integrátor KOMIX přináší na český trh novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld 12. Ta je nyní dostupná i v českém jazyce a přináší řadu vylepšení, která usnadní práci jak uživatelům, tak administrátorům. Mezi novinky patří například modul pro řízení marketingových průzkumů či doplněk pro iPhone zajišťující okamžitý přístup k informacím o zákazníkovi, ať už se uživatel nachází kdekoli. Inovována byla i integrace s produktem Inxmail, který umožňuje v krátkém čase vytvářet efektivní e-mailové marketingové kampaně.
|
|
Slovenský výrobce ovocných nápojů v balení TetraPak, společnost McCarter, se rozhodl pro implementaci mobilního CRM řešení HamiltonSFA. Rozhodnutí předcházela potřeba automatizovat obchodní procesy ve společnosti a nutnost rychleji reagovat na neustálé změny na trhu. Pro výběr systému od společnosti Visicom se McCarter rozhodl na základě referencí, technologické vyspělosti řešení a předpokladu rychlé ekonomické návratnosti. Řešení bude dodáváno formou outsourcingu. Spuštění ostrého provozu pro desítky uživatelů je naplánováno na prosinec 2010. |
|
Společnost Infor uvedla na trh Infor CRM Business, nejnovější produkt své rodiny řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Infor CRM Business je určen pro středně velké společnosti. První verze Infor CRM Business nabízí různé nástroje pro firemní oddělení marketingu, prodeje a zákaznických služeb zaměřené na zlepšování služeb zákazníkům a využívání aktuálních příležitostí k růstu. Infor plánuje rozšířit klíčové funkčnosti řešení Microsoft Dynamics CRM v následných verzích včetně přidání nových funkcionalit založených na hluboké expertíze Infor v klíčových odvětvích, jako je distribuce, výroba a veřejný sektor.
|
|
Společnost MJM Litovel se rozhodla zavést informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jako dodavatel a implementátor řešení byla oslovena společnost Infinity. Specialisté na divizi CRM navrhli řešení založené na Microsoft Dynamics CRM. Do dynamického informačního systému jsou zapojeni vedoucí divizí, úseků a manažeři prodeje. Manažeři prodeje plánují návštěvy u svých zákazníků, přičemž konkrétní případ vychází z požadavků jednotlivých vedoucích divizí evidovaných v systému. Díky tomuto dochází k efektivní kooperaci na všech stranách. Vedoucí divize má možnost zadat požadavek konkrétnímu manažerovi prodeje či celému týmu a manažer prodeje eviduje po uskutečněné návštěvě u zákazníka zápis z jednání.
|
|
pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě – různé a různými způsoby oslovované – sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě.
|
|
Microsoft spustil ostrý provoz Microsoft Dynamics CRM demo prostředí Click-Try-Buy, kde mají potencionální zájemci možnost vyzkoušet si Microsoft Dynamics CRM po 30 dní zdarma. Microsoft Dynamics CRM poskytuje podporu pro řízení obchodu, správu servisu a realizaci marketingu skrze internetový prohlížeč a Microsoft Office aplikace. Kromě standardního dema, zde bude pro zákazníka možnost i velmi jednoduchým způsobem nahrát do systému vlastní demo data. Využitím online zkušební verze lze získat profesionální řešení pro řízení vztahů se zákazníky na 30 dní zdarma a okamžitý online přístup k CRM systému bez nutnosti cokoli instalovat.
|
|
Compekon oznamuje novou verzi BLUEJET web CRM v3.0. V nové verzi BLUEJET web CRM je významně rozšířen modul Prodej. Nově nabízí evidenci faktur a objednávek se vzájemně definovatelnými vazbami. Uživatel systému získá jednoduchou kontrolu a okamžitý přehled vzájemných souvislostí. Nové rozšíření o mapování vlastních ftp nabízí pohodlnou správu dokumentů v prostředí sdílené adresářové struktury složek a souborů. Další vylepšení se týká uživatelského pohodlí jako například štítky či možnost definice vlastních interních kontrol.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>
|