Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
CRM řešení Pipedrive konečně umí i česky
Čtvrtek, 30 Červen 2022 08:14

Společnost Pipedrive, která se zabývá vývojem komplexní CRM platformy pro řízení prodejů, nově lokalizovala svůj produkt do českého jazyka. Zajímavostí je, že tato lokalizace vznikla spíše z nadšení, než z obchodních důvodů. Za implementací češtiny totiž stojí pražský tým Pipedrive, který na lokalizaci pracoval v rámci interního hackathonu a následně překlad dolaďoval na sérií sezení po pracovní době.

„Lokalizace do českého jazyka vzešla z iniciativy pražského týmu. Ten pracoval na projektu ve svém volném čase a loni na jaře položil základy pro překlad naší platformy. Největšího pokroku jsme dosáhli v rámci interního hackathonu, po kterém následovalo zhruba půlroční ladění a korektury. Vedle práce na nových produktech, funkcionalitách a integracích to bylo pro náš tým vítané osvěžení,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Společnost Pipedrive si od počátku dává za cíl lokalizovat nástroj pro zákazníka tak, aby byl plně samoobslužný a klient se tak sám dostal přes všechny procesy od přihlášení po implementaci do týmu až po konverze zákazníků. Výsledkem je lepší uživatelská zkušenost a dostupnost pro malé firmy.

Kromě češtiny nedávno vznikla také lokalizace do ukrajinštiny, lotyštiny a indonéštiny. Celkově tak Pipedrive podporuje 22 světových jazyků. Strategie Pipedrive dlouhodobě cílí na rychle rostoucí trhy. Potenciál spatřuje například v Brazílii, Francii, Německu, Švýcarsku, Rakousku, Latinské Americe nebo východní Asii.


Mohlo by vás zajímat: