Společnost Microsoft začala v České republice prodávat novou generaci řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. Jde o klasickou „on-premise" verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře zákazníka, která doplňuje již v lednu představenou cloudovou verzi Dynamics CRM Online hostovanou v data centrech Microsoftu. Vedle těchto verzí je nově dostupná také verze, kterou budou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu. Klasická i cloudová verze nového CRM řešení od Microsoftu přichází s řadou vylepšení, která urychlují rutinní práci a přinášejí rychlý pohled na nejdůležitější data. Umožňují například jednoduchou tvorbu interaktivních grafů, reportů i úpravy přehledového pohledu (dashboardu), které jsou stejně jednoduché, jako například tvorba grafů v Excelu. Řešení také přinášejí důvěrně známé uživatelské rozhraní Microsoft Office a ovládají se přímo z Outlooku, se kterým jsou propojena na všech úrovních včetně kalendáře, úkolů a kontaktů.
|
|
Společnost Microsoft začala v České republice prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vlastnostmi a funkcemi, které ve firmách a organizacích umožňují zvýšit efektivitu prodeje, služeb i marketingu, vychází z chystaného „on-premise" řešení Microsoft Dynamics CRM 2011. To bude dostupné 28. února 2011 spolu s verzí, kterou budou pro zákazníky hostovat také partneři Microsoftu. Microsoft Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím známého prostředí aplikace Microsoft Outlook, mohou k nim však přistupovat i přes webový prohlížeč nebo mobil. Cloudová služba v sobě zahrnuje řadu užitečných nástrojů usnadňujících uživatelům práci, například integrované business intelligence nástroje pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v přehledném vizuálním formátu a v reálném čase nebo funkce pro nastavení jednotných procesů.
|
|
Internetová agentura MEDIA FACTORY spouští nový interní informační systém, který je postaven na integraci Microsoft CRM, Microsoft Project Server a Microsoft SharePoint Server. Projekt byl podpořen v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost a spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Dodavatelem řešení byla společnost WBI Systems. Nový informační systém je jednou z inovací, která má za cíl další zlepšení kvality a produktivity práce. Toto řešení umožňuje centralizaci veškerých obchodních i projektových informací, optimalizaci pracovních postupů a snížení administrativní zátěže.
|
|
Systémový integrátor KOMIX přináší na český trh novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld 12. Ta je nyní dostupná i v českém jazyce a přináší řadu vylepšení, která usnadní práci jak uživatelům, tak administrátorům. Mezi novinky patří například modul pro řízení marketingových průzkumů či doplněk pro iPhone zajišťující okamžitý přístup k informacím o zákazníkovi, ať už se uživatel nachází kdekoli. Inovována byla i integrace s produktem Inxmail, který umožňuje v krátkém čase vytvářet efektivní e-mailové marketingové kampaně.
|
|
Slovenský výrobce ovocných nápojů v balení TetraPak, společnost McCarter, se rozhodl pro implementaci mobilního CRM řešení HamiltonSFA. Rozhodnutí předcházela potřeba automatizovat obchodní procesy ve společnosti a nutnost rychleji reagovat na neustálé změny na trhu. Pro výběr systému od společnosti Visicom se McCarter rozhodl na základě referencí, technologické vyspělosti řešení a předpokladu rychlé ekonomické návratnosti. Řešení bude dodáváno formou outsourcingu. Spuštění ostrého provozu pro desítky uživatelů je naplánováno na prosinec 2010. |
|
Společnost Infor uvedla na trh Infor CRM Business, nejnovější produkt své rodiny řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Infor CRM Business je určen pro středně velké společnosti. První verze Infor CRM Business nabízí různé nástroje pro firemní oddělení marketingu, prodeje a zákaznických služeb zaměřené na zlepšování služeb zákazníkům a využívání aktuálních příležitostí k růstu. Infor plánuje rozšířit klíčové funkčnosti řešení Microsoft Dynamics CRM v následných verzích včetně přidání nových funkcionalit založených na hluboké expertíze Infor v klíčových odvětvích, jako je distribuce, výroba a veřejný sektor.
|
|
Společnost MJM Litovel se rozhodla zavést informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jako dodavatel a implementátor řešení byla oslovena společnost Infinity. Specialisté na divizi CRM navrhli řešení založené na Microsoft Dynamics CRM. Do dynamického informačního systému jsou zapojeni vedoucí divizí, úseků a manažeři prodeje. Manažeři prodeje plánují návštěvy u svých zákazníků, přičemž konkrétní případ vychází z požadavků jednotlivých vedoucích divizí evidovaných v systému. Díky tomuto dochází k efektivní kooperaci na všech stranách. Vedoucí divize má možnost zadat požadavek konkrétnímu manažerovi prodeje či celému týmu a manažer prodeje eviduje po uskutečněné návštěvě u zákazníka zápis z jednání.
|
|
pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě – různé a různými způsoby oslovované – sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Další > Konec >>
|