Společnost Infor uvedla na trh Infor CRM Business, nejnovější produkt své rodiny řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Infor CRM Business je určen pro středně velké společnosti. První verze Infor CRM Business nabízí různé nástroje pro firemní oddělení marketingu, prodeje a zákaznických služeb zaměřené na zlepšování služeb zákazníkům a využívání aktuálních příležitostí k růstu. Infor plánuje rozšířit klíčové funkčnosti řešení Microsoft Dynamics CRM v následných verzích včetně přidání nových funkcionalit založených na hluboké expertíze Infor v klíčových odvětvích, jako je distribuce, výroba a veřejný sektor.
|
|
Společnost MJM Litovel se rozhodla zavést informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jako dodavatel a implementátor řešení byla oslovena společnost Infinity. Specialisté na divizi CRM navrhli řešení založené na Microsoft Dynamics CRM. Do dynamického informačního systému jsou zapojeni vedoucí divizí, úseků a manažeři prodeje. Manažeři prodeje plánují návštěvy u svých zákazníků, přičemž konkrétní případ vychází z požadavků jednotlivých vedoucích divizí evidovaných v systému. Díky tomuto dochází k efektivní kooperaci na všech stranách. Vedoucí divize má možnost zadat požadavek konkrétnímu manažerovi prodeje či celému týmu a manažer prodeje eviduje po uskutečněné návštěvě u zákazníka zápis z jednání.
|
|
pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě – různé a různými způsoby oslovované – sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě.
|
|
Microsoft spustil ostrý provoz Microsoft Dynamics CRM demo prostředí Click-Try-Buy, kde mají potencionální zájemci možnost vyzkoušet si Microsoft Dynamics CRM po 30 dní zdarma. Microsoft Dynamics CRM poskytuje podporu pro řízení obchodu, správu servisu a realizaci marketingu skrze internetový prohlížeč a Microsoft Office aplikace. Kromě standardního dema, zde bude pro zákazníka možnost i velmi jednoduchým způsobem nahrát do systému vlastní demo data. Využitím online zkušební verze lze získat profesionální řešení pro řízení vztahů se zákazníky na 30 dní zdarma a okamžitý online přístup k CRM systému bez nutnosti cokoli instalovat.
|
|
Compekon oznamuje novou verzi BLUEJET web CRM v3.0. V nové verzi BLUEJET web CRM je významně rozšířen modul Prodej. Nově nabízí evidenci faktur a objednávek se vzájemně definovatelnými vazbami. Uživatel systému získá jednoduchou kontrolu a okamžitý přehled vzájemných souvislostí. Nové rozšíření o mapování vlastních ftp nabízí pohodlnou správu dokumentů v prostředí sdílené adresářové struktury složek a souborů. Další vylepšení se týká uživatelského pohodlí jako například štítky či možnost definice vlastních interních kontrol.
|
|
Společnost SugarCRM v těchto dnech oznámila vydání beta verze Sugar 6. Sugar 6 se představí v novém uživatelském prostředí s důrazem na rychlost, jednoduchost a provázanost na externí webové aplikace a mobilní telefony. Firma také oznámila, v souvislosti s výročím SugarForge, uvolnění kompletních základních zdrojových kódů Sugar Community Edition. Sugar 6 byl vytvářen, aby pracoval co nejrychleji. Po přihlášení do aplikace je uživatel uvítán průvodcem pro uživatelské nastavení, na konci tohoto snadného procesu najde uživatel Sugar připraven tak, aby byl co ejjednodušší a nejrychlejší. Menu s rychlým přístupem umožní uživatelům snadno vytvořit úkol, stejně také rychle založit Společnost nebo vytvořit obchod, dokument, poznámku nebo schůzku. Součástí tohoto rychlého menu je také globální vyhledávání, které vyhledává napříč moduly a to bez nutnosti otevření nového okna při zobrazení výsledků.
|
|
Česká spořitelna se rozhodla pro nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje - SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.
|
|
Společnost Ness Technologies dokončila nový systém MS Dynamics CRM v Cestovní kanceláři FISCHER. Systém, který bude používat 240 pracovníků, poskytne efektivnější správu zákazníků s důrazem na aktivní prodej. To přinese významné zlepšení nabídky služeb a produktů pro přibližně 150 tisíc zákazníků, kteří každoročně s CK FISCHER cestují. Projekt zahájili odborníci Ness v září 2009 a do ostrého provozu spustili letos v březnu. Nový CRM systém přináší CK FISCHER velice účinné sloučení dříve rozdělených systémů pro správu nabízených produktů, zákaznických informací (včetně historie komunikace se zákazníkem), prodeje linkových letenek a doplňkových služeb. |
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Další > Konec >>
|