IceWarp uvedla na trh řešení LiveWebAssist |
Pátek, 11 Listopad 2011 16:26 | |
„LiveWebAssist zaplňuje mezeru na extrémně konkurenčním trhu CRM. Jedná se o řešení, které umožňuje skutečně mobilní chatovou interakci se zákazníkem při zachování nároků na bezpečnost, uchování dat a jejich analýzu,“ říká k uvedení produktu generální ředitel společnosti IceWarp Ladislav Goc. Podle vyjádření společnosti má aplikace přispívat ke zlepšení interakce s návštěvníky firemních stránek a tím podporovat udržování stávajících zákazníků a získávání nových. Řešení je založeno na XMPP standardu, díky čemuž mohou například obchodní zástupci komunikovat s návštěvníky webu prostřednictvím jakéhokoliv Jabber klienta. Řešení je dostupné pro mobilní zařízení iPhone, iPad, platformy Android, Symbian, Blackberry i Windows Mobile, stejně jako pro operační systémy Windows, Linux a Apple. Vícejazyčný interface postavený na Google Translate API v2 umožňuje při komunikaci se zákazníkem automatický překlad. Technologickým partnerem IceWarp byla při vývoji aplikace společnost Expert4Me.
Mohlo by vás zajímat:
|