POINT.X (2019-20)

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
IceWarp uvedla na trh řešení LiveWebAssist

chat250Společnost IceWarp uvedla na trh CRM řešení LiveWebAssist. Jedná se o zákaznicky orientovaný chat systém, založený na cloudovém modelu SaaS. Společnostem umožňuje živě komunikovat s návštěvníky jejich webových stránek. Řešení založené na IceWarp enginu je k dispozici pro desktopové počítače, notebooky, smartphony i tablety.

„LiveWebAssist zaplňuje mezeru na extrémně konkurenčním trhu CRM. Jedná se o řešení, které umožňuje skutečně mobilní chatovou interakci se zákazníkem při zachování nároků na bezpečnost, uchování dat a jejich analýzu,“ říká k uvedení produktu generální ředitel společnosti IceWarp Ladislav Goc. Podle vyjádření společnosti má aplikace přispívat ke zlepšení interakce s návštěvníky firemních stránek a tím podporovat udržování stávajících zákazníků a získávání nových.

Řešení je založeno na XMPP standardu, díky čemuž mohou například obchodní zástupci komunikovat s návštěvníky webu prostřednictvím jakéhokoliv Jabber klienta. Řešení je dostupné pro mobilní zařízení iPhone, iPad, platformy Android, Symbian, Blackberry i Windows Mobile, stejně jako pro operační systémy Windows, Linux a Apple. Vícejazyčný interface postavený na Google Translate API v2 umožňuje při komunikaci se zákazníkem automatický překlad. Technologickým partnerem IceWarp byla při vývoji aplikace společnost Expert4Me.