Automatizace kontaktních center patří k hlavním trendům v oblasti CRM

CRMHlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů, účetní software a mnohé další.

Efektivní digitální onboarding - počátek dobrého vztahu se zákazníkem

blindspotTechnologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty.

Může si malá firma dovolit CRM systém?

algotech-01Doba, kdy šlo získat zákazníka pouhým snížením ceny výrobku pod cenu konkurence, je nenávratně pryč. Každá společnost potřebuje různými způsoby upozorňovat na výhody vlastních produktů a k tomu je nutné používat celou škálu prodejních postupů. Jen tak je dnes možné zákazníky přesvědčit ke koupi toho „správného" produktu, a nároky na práci s nimi se tím neustále zvyšují. Ke zlepšování této činnosti je možné využít právě CRM, které se stává pro společnosti ve vysoce konkurenčním prostředí takřka nepostradatelným pomocníkem.
 

CRM pro každou firmu

jkr-01Systém CRM je typicky definován jako řešení, které společnosti využívají za účelem řízení vztahů se zákazníky a ke zjišťování prodejních vyhlídek. To znamená, že CRM může být užitečným nástrojem pro celou řadu podnikových funkcí, od získávání kontaktů na potenciální klienty až po zákaznický servis. To se stává v dnešní době, kdy je s ohledem na opětovné ekonomické ochlazení získávání či udržení zákazníků náročné a drahé, hlavním klíčem k úspěchu každé společnosti.
 

Infor uvedl na trh nové řešení pro řízení vztahů se zákazníky

podani_rukouSpolečnost Infor tento týden uvedla na své uživatelské konferenci v Denveru na trh Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Jedná se o novou generaci funkčního jádra a součást sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) Suite. Podle vyjádření Inforu budou díky němu firmy moci snadněji predikovat budoucí zákaznické preference a chování založené na aktivitách v reálném čase a reakcích v minulosti.


„Zákazníci jsou dnes bombardováni ohromným množstvím informací. Marketingová oddělení firem proto musí hledat neustále nové a 'inteligentní' způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky," říká k uvedení produktu na trh marketingová ředitelka Inforu MJ Crabbe-Barberis. „Infor 10 CRM EIA umožní našim zákazníkům zůstat krok před konkurencí díky možnosti tvořit svá rozhodnutí na základě prozkoumání řady obchodních i ekonomických proměnných," dodává.

 

Webová analytika a její využití při zvyšování výkonnosti firmy

optimics-01Webová analytika (web analytics, WA) je v zahraničí a v posledních letech i u nás stále častěji skloňovaný pojem. V našich končinách bývá ovšem tento termín často špatně nebo zjednodušeně interpretován. Obecně lze říci, že předmětem WA je sběr, měření, analýza, reporting a interpretace dat získaných z webu za účelem jejich dalšího využití. Jak je patrné, to samo o sobě není ničím novým. Podívejme se tedy blíže, co to webová analytika vlastně je a k čemu slouží.
 

Customer intelligence

aneb Proč je tak důležité neprodat za každou cenu

sprinx-01Nejspíše se vám již někdy stalo, že jste v jednom měsíci dostali od své banky tři obálky se třemi výpisy vašich různých bankovních produktů. Přitom jste jeden zákazník používající více produktů a vaše banka veřejně hlásí, že jste pro ni největší prioritou. Proč tedy nedostanete jednu obálku a v ní jeden výpis, kde najdete všechno, co využíváte, a třeba i něco navíc – co by vás motivovalo koupit další produkty stejné banky?

 

Inforce Everywhere k propojení řešení Salesforce CRM s ERP

in_sal_1211Společnost Infor ohlásila nabídku Inforce Everywhere přinášející výkon back-office systémů do front-office aplikací. Řešení Inforce Everywhere je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací. Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM poskytuje Inforce Everywhere uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti. Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky detailní zákaznické informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti. Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému, což umožňuje realizovat kvalifikovanější, rychlejší a efektivnější procesy. Integrace Salesforce CRM s ERP znamená rychlejší implementaci, méně nákladů, minimální rizika a vyšší návratnost investic.
 

Technologie nViso a IBM měří emoce spotřebitelů

nViso_IBM_3D_Facial_Imaging_1210Společnost IBM navázala spolupráci s poskytovatelem softwarových řešení pro rozpoznávání emocí nViso. Společně chtějí pomoci institutu Swiss LINK v měření emocionálních reakcí spotřebitelů na internetovou reklamu a média. Nová technologie, jako vůbec první cloudová služba svého druhu, je založena na patentované snímací technologii 3D Facial Imaging. Ta analyzuje mikrovýrazy ve tváři a pohyby očí. Nasnímané reakce jsou pak porovnávány s databází vzorců reakcí lidské mimiky. Prostřednictvím této vědecké analýzy mohou společnosti měřit reakce spotřebitelů na branding a komunikaci.
 

Callcentrum jako součást webového klienta Informačního systému K2

k2_web_crm_1209Webový klient IS K2 4WEB od společnosti K2 atmitec byl obohacen o další funkčnost – Callcentrum. Callcentrum je úzce provázáno s modulem Marketing, který byl spuštěn ve webovém klientovi na podzim loňského roku. Základem Callcentra je přímé napojení Informačního systému K2 na telefonní ústřednu, díky čemuž mohou operátoři naplno využívat předpřipravené řešení. S pomocí automatizace pak dochází k významné časové úspoře a snadnějšímu vytváření záznamu. Mezi hlavní výhody Callcentra patří automatická evidence všech hovorů, které jsou zaznamenávány do položkového seznamu. Z tohoto seznamu lze poté opakovaně volat na všechna uložená čísla. Další výhodou je možnost sledování a vyhodnocování statistik hovorů – nepřijaté/odchozí/příchozí hovory, délka hovorů, vytíženost operátorů atd.
 
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

hsNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního ...

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience?

AnectRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...