Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Důležitým krokem ve využívání CRM je uzavření cyklu analytické a operativní části

11-adastra-01Zkratkou CRM (customer relationship management nebo řízení vztahů se zákazníky) jsou označovány aplikace, které podporují proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících. To umožňuje společnostem poznat jejich zákazníky, správně s nimi komunikovat, oslovovat je vhodnými nabídkami a předvídat jejich chování a přání.
 

Orientace na zákazníka je první krok na cestě k efektivnímu CRM

11-update-01Pod zkratkou CRM (customer relationship management) se dnes skrývá již více jak čtvrt století zkušeností s péčí podnikatelských subjektů o vlastní firemní trh a jeho rozvoj. Je to již dlouhá cesta a je jasně vidět výsledky. K dispozici je řada propracovaných systémů pokrývajících vše, co je nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj podnikání v daném oboru.
 

Přinášejí vám zákazníci obrat, nebo zisk?

sprinx-01Obecně je známo, že hlavním cílem CRM systémů je podpora získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Nicméně to by bylo v době, kdy hrozí další ekonomická krize, a kdy navíc firmy pracují s malými maržemi, málo. O úspěchu či neúspěchu nerozhoduje již jen to, zda má firma dostatek zákazníků, tedy dostatečný obrat, ale rovněž to, za jakou cenu tento obrat získává.
 

Segmentace zákazníků

aneb Data mining pro efektivní komunikaci

08-data-01V dalším dílu seriálu o data miningu se soustředíme na oblíbenou techniku segmentace zákazníků, která vytváří z beztvaré zákaznické masy celky zákazníků s vyhraněným charakterem.

 

Oracle uvádí novou verzi aplikace Oracle CRM On Demand 19

ocod_1129Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu. Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z emailového klienta. Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

 

Air Bank využívá poradenských služeb od OpenOne

ab_oo_1126Nově vznikající retailová banka Air Bank, patřící do skupiny PPF, si vybrala společnost OpenOne ke spolupráci při budování svého zákaznického servisu. OpenOne pomáhá Air Bank jak se samotným projektovým vedením spuštění zákaznického servisu, tak s řadou dalších konkrétních činností souvisejících s plánováním a rozhodováním o dalším postupu v rámci projektu a koordinací a kontrolou jednotlivých aktivit. Pokryty jsou všechny aspekty budování kontaktního servisu, jako jsou pracovní postupy, IT systémy, provozní řízení, lidské zdroje, reporting, spokojenost zákazníka a spolupráce s externími call centry.

 

Data mining proti výpovědím

zákazníků aneb Churn prediction

datamind-01Druhý díl minisérie o data miningu věnujeme prevenci výpovědi zákazníků. Postup nazývaný churn prediction vyčleňuje zákazníky s nejvyšší pravděpodobností odchodu ke konkurenci. Prevence výpovědí zákazníků pak patří k jednomu z hlavních účelů data miningu.

 

Znalostní báze

znalostni-bazeKontaktní centra, Útvary Zákaznické péče či Zákaznického servisu, HelpDesky. Místa, na která se obracejí zákazníci, klienti a uživatelé se svými dotazy, požadavky, potřebami a stížnostmi. Místa, ve kterých jsou zaměstnány v České republice desítky tisíc pracovníků. Tyto online provozy musí zajistit, aby byly pro zákazníky dostupné v rozumných časech, poskytovaly jim informace kvalitně a rychle, a to vše zajistily za rozumných nákladů. Jedním z faktorů, na které se jejich management zaměřuje, je délka komunikace se zákazníkem a její kvalita.

 
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...