Společnost ZVVZ Machinery se sídlem v Milevsku se rozhodla nasadit systém Microsoft Dynamics CRM 2011 prostřednictvím společnosti Dynamica. Ta byla jako implementační partner vybrána na základě svých odborných zkušeností z prostředí průmyslových podniků, kde se pohybuje téměř 20 let. S pomocí CRM u bude ZVVZ řídit všechny obchodní a marketingové procesy potřebné pro podporu obchodu. Velký přínos vidí společnost zejména v nástrojích pro podporu rozhodování formou manažerských dashboardů, uživatelských pohledů a sestav.
|
|
Celosvětové tržby dodavatelů CRM systémů dosáhly v minulém roce 18 miliard amerických dolarů, což představuje meziroční růst 12,5 %. Uvádí to analýza společnosti Gartner, podle které je trh CRM v dobré kondici – v porovnání s růstem trhu firemního softwaru vykazuje až trojnásobnou výkonnost. Největším dodavatelem CRM systémů se v roce 2012 stala společnost Salesforce.com, která, měřeno tržbami, přeskočila dlouhodobě vedoucí SAP.
|
|
Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, přinesla výsledky průzkumu požadavků na mobilní podnikové aplikace. Po hlasování více než 450 ředitelů na celém světě není pochyb, že nejžádanější mobilní aplikací je CRM. Studie ukazuje, že třemi nejvíce požadovanými podnikovými aplikacemi, které chtějí společnosti na svých smartphonech, jsou CRM, BI a chvalování a autorizace.
|
|
Podle agentury Gartner vydají evropské firmy na CRM software v roce 2013 v přepočtu 60 miliard korun, tedy o 7 % víc než loni. Vyplývá to z jejího průzkumu, ve kterém mj. uvádí, že 48 % organizací plánuje letos rozpočet na CRM navýšit. S poklesem oproti tomu počítá jen 5 % dotázaných.
|
|
Dnešní trh se značně liší od toho v době před dvaceti, třiceti lety. Doba nedostatku vystřídala dobu nadbytku. Na trhu se pohybují nároční, velmi dobře informovaní zákazníci a firma je úspěšná pouze tehdy, pokud je schopna kvalitně, rychle a kreativně obsluhovat jejich potřeby. Získávání nových zákazníků je stále dražší a dražší, proto se do popředí zájmu firem dostává starost o kvalitu zákazníků a jejich loajalitu. Nastala tedy doba soustředění se na udržení stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů s nimi.
|
|
Společnost SAP představila CRM řešení SAP 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti. SAP 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.
|
|
Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.
|
|
Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů. V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>
|