Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Nejžádanější mobilní podniková aplikace je CRM

studie ifs 1311Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, přinesla výsledky průzkumu požadavků na mobilní  podnikové aplikace. Po hlasování více než 450 ředitelů na celém světě není pochyb, že nejžádanější mobilní aplikací je CRM. Studie ukazuje, že třemi nejvíce požadovanými podnikovými aplikacemi, které chtějí společnosti na svých smartphonech, jsou CRM, BI a chvalování a autorizace.

 

Gartner: Rozpočty na CRM v roce 2013 porostou

moneyPodle agentury Gartner vydají evropské firmy na CRM software v roce 2013 v přepočtu 60 miliard korun, tedy o 7 % víc než loni. Vyplývá to z jejího průzkumu, ve kterém mj. uvádí, že 48 % organizací plánuje letos rozpočet na CRM navýšit. S poklesem oproti tomu počítá jen 5 % dotázaných.

 

Péče o zákazníka je prostředkem k získání konkurenční výhody

Algotech-pece_o_zakaznikaDnešní trh se značně liší od toho v době před dvaceti, třiceti lety. Doba nedostatku vystřídala dobu nadbytku. Na trhu se pohybují nároční, velmi dobře informovaní zákazníci a firma je úspěšná pouze tehdy, pokud je schopna kvalitně, rychle a kreativně obsluhovat jejich potřeby. Získávání nových zákazníků je stále dražší a dražší, proto se do popředí zájmu firem dostává starost o kvalitu zákazníků a jejich loajalitu. Nastala tedy doba soustředění se na udržení stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů s nimi.

 

Cloudové CRM řešení SAP s in-memory technologií SAP HANA

scrm_1251Společnost SAP představila CRM řešení SAP 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti. SAP 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.
 

Oracle Exadata zrychluje přípravu kampaní

Oracle_Exadata_Mailprofiler_1250Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.
 

Sprinx přináší spojení systémů CRM a Helpdesk

CRM_HelpDesk_1249Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů. V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod.
 

Sada Oracle SRM pro řízení interakcí v sociálních sítích

osrm_1240Společnost Oracle představila na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti a napomáhat prodejům. Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.
 

Infor uvádí systém pro řízení marketingových aktivit

iim_1238Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingovým pracovníkům rychlost, účinnost kampaní a transparentnost marketingových plánů a rozpočtů prostřednictvím jednotného pracovního prostředí pro všechny typy kampaní. Nový systém byl ohlášen na Dreamforce 2012, konferenci společnosti salesforce.com pořádané v americkém San Francisku.

 

 
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...