Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Oracle uvádí novou verzi aplikace Oracle CRM On Demand 19
Úterý, 19 Červenec 2011 14:05

ocod_1129Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu. Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z emailového klienta. Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.

Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.