Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

eWay-CRM usnadňuje práci s hromadnou korespondencí

eWay CRM emailkampane1 1403Společnost eWay Systém a firma Commerce Media, která na českém trhu provozuje službu Emailkampane.cz, se rozhodly spojit síly a nabídnout ucelený systém pro správu a vyhodnocení e-mailových kampaní. eWay-CRM je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Společnosti si v něm evidují seznamy svých klientů, partnerů, dodavatelů a velmi často využívají funkce pro segmentaci. Řadí si je do různých kategorií, aby k nim měly lepší přístup. Zároveň sledují i příchozí poptávky (=obchodní případy) a jejich vývoj. V aplikaci nechybí ani moduly pro správu projektů / zakázek. Zde systém automaticky sleduje životní cyklus, je schopen uchovávat komunikaci a dokonce i finanční informace.

To vše je pak možné zužitkovat a vyjet si například klienty z daného regionu, klienty, kteří za poslední rok udělali určitý obrat či odebrali konkrétní zboží. Pokud si firmy sledují například důvod nezískání obchodních případů, nabízí se i přehled klientů, kteří něco chtěli, ale společnost jim to nedokázala nabídnout. Tyhle zákaznické skupiny je pak velmi snadné informovat o tom, že produkt / služba je již v nabídce.

Propojení se systémem Emailkampane.cz pak přináší důležitou zpětnou vazbu, která je zasílána zpět do eWay-CRM. Díky tomu se uživatel dozví informace o tom, zda jeho e-mail byl či nebyl doručen, zda si ho člověk přečetl či na něj reagoval. To vše za kampaň jako celek či za konkrétní osobu.

K dispozici jsou i pokročilé reporty, které data z Emailkampane.cz přehledně zobrazují. Marketingoví manažeři se kupříkladu dozvědí, z jakého důvodu se lidé ohlašují nebo které dny si jejich zprávy nejčastěji čtou.


 

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...