Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...
Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...
eWay-CRM usnadňuje práci s hromadnou korespondencí |
To vše je pak možné zužitkovat a vyjet si například klienty z daného regionu, klienty, kteří za poslední rok udělali určitý obrat či odebrali konkrétní zboží. Pokud si firmy sledují například důvod nezískání obchodních případů, nabízí se i přehled klientů, kteří něco chtěli, ale společnost jim to nedokázala nabídnout. Tyhle zákaznické skupiny je pak velmi snadné informovat o tom, že produkt / služba je již v nabídce. Propojení se systémem Emailkampane.cz pak přináší důležitou zpětnou vazbu, která je zasílána zpět do eWay-CRM. Díky tomu se uživatel dozví informace o tom, zda jeho e-mail byl či nebyl doručen, zda si ho člověk přečetl či na něj reagoval. To vše za kampaň jako celek či za konkrétní osobu. K dispozici jsou i pokročilé reporty, které data z Emailkampane.cz přehledně zobrazují. Marketingoví manažeři se kupříkladu dozvědí, z jakého důvodu se lidé ohlašují nebo které dny si jejich zprávy nejčastěji čtou. |
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí ...
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...