SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině
Středa, 09 Duben 2014 09:24

cloudSpolečnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. To umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů, včetně sociálních sítí a mobilních technologií, a díky cloud computingu a platformě SAP HANA je doba jeho nasazení minimální.

„Výmluvy na složitou a zdlouhavou implementaci CRM systémů jsou konečně minulostí," říká Roman Knap, generální ředitel SAP ČR a dodává: „SAP Cloud for Customer je přesně takový, jak věk internetu vyžaduje. Vytvořit si firemní stránky na sociální síti, a nebýt schopný přes ně efektivně reagovat na přání zákazníků, je rychlá cesta do pekel. Se SAP Cloud for Customer jsou sociální sítě stejným komunikačním kanálem jako telefon či e-mail."

SAP Cloud for Customer umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů – v místě prodeje, on-line nebo na mobilních zařízeních. Česká verze nabízí nástroje pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Nasazení SAP Cloud for Customer lze škálovat na míru a lze jej snadno integrovat se stávajícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, tak s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.

Řešení nabízí širokou podporu mobilních zařízení. Uživatel má přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, přitom si může přizpůsobit uživatelské rozhraní tak, aby se mu s ním dobře pracovalo na konkrétním zařízení. Poplatky za službu se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb.


Mohlo by vás zajímat: