UNIQA pojišťovna sjednotila svůj pohled na zákazníky |
Středa, 07 Červen 2017 09:11 |
Původní provozní systémy pojišťovny UNIQA umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy - jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny. V pilotní fázi byla nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Již nyní je ale plánováno je rozšíření databáze o další aktivní uživatele. „Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní," řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA a dodala „Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí." |