Arkadin

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Nová verze eWay-CRM 5.0 nabízí mobilní aplikaci s off-line režimem

01. Náhled kontaktůČeská softwarová společnost eWay System oznámila vydání nové verze svého stěžejního produktu eWay-CRM 5.0 s množstvím nových funkcí nejen v desktopové, ale i mobilní verzi pro platformy Android a iOS. Za klíčovou přednost svého mobilního řešení označuje výrobce možnost pracovat v systému a řešit kontakt se zákazníkem i v off-line režimu.

„Mobilní CRM řešení není jen o tom, že získáte přístup na cestách. Vzít mobil je i v kanceláři někdy prostě jednodušší než otevírat notebook. Ukazuje se, že výhod mobilních zařízení je ještě více, než sami jejich tvůrci zamýšleli." uvedl k filozofii mobilní CRM aplikace Štěpán Havránek, hlavní vývojář eWay-CRM Mobile.

02. eWay-CRM Mobile iOS

Ukázka prostředí aplikace eWay-CRM Mobile pro iOS a Android

01. Náhled kontaktů
Detail kontaktu

Mezi hlavní vylepšení nové verze eWay-CRM 5.0 patří:

  • Mobilní aplikace eWay-CRM Mobile pro iOS / Android pro všechny uživatele s Premium verzí - uživatelé mají přístup ke svým datům odkudkoliv pomocí svého oblíbeného smartphonu. Během jediného kliku mohou např. přejít na mapu, která je naviguje ke klientovi nebo si mohou vytvořit poznámky k právě proběhlému hovoru.
  • Vylepšený design s podporou UltraHD monitorů a novým náhledem kontaktů – pokud např. má uživatel přiřazené u kontaktů jejich náhledy (fotky), eWay-CRM Mobile je automaticky zobrazuje i v telefonu.
  • Provázané položky umožňují snadný přístup k navázaným příležitostem, projektům, společnostem i kontaktům z karty položky. Stačí klepnout prstem a uživatel se dostane ke všem projektům dané firmy nebo kontaktům, které jsou svázané s konkrétním projektem.
  • Nová pole „Další krok" & „Poslední aktivita" nebo Hodnota příležitosti slouží pro lepší plánování práce. Políčko „Další krok" ukazuje termín nejbližšího kroku, který je k položce naplánován. Pro snadný přehled o posledním kontaktu s daným klientem slouží pole „Poslední aktivita". Lze tak rychle zobrazit seznam firem, či příležitostí, kde se např. 3 měsíce nic nedělo.
  • Marketingové reakce jako deníky
  • Výchozí společnost na kartě kontaktu
  • Drag & drop dokumentu do emailu
  • Nový konfigurátor funkcí

03. Funkce
Výběr klíčových modulů při instalaci dle požadavků a potřeb uživatele.

Nová pole „Další krok“ & „Poslední aktivita“
Nová pole „Další krok" & „Poslední aktivita"


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 
IT Systems - online trafika