Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Zvládne CRM systém kompletně nahradit zaměstnance?

CRMČlověk je tvor pohodlný a má tendenci si práci neustále zjednodušovat. I proto se posouvá IT sektor raketovou rychlostí kupředu a lidé neustále vyvíjí další a další propracované systémy, které jim pomohou co nejvíce zjednodušit jejich práci. Jedním z nich je i CRM systém, který má na starosti řízení vztahů se zákazníky. O tom, že CRM dokáže výrazně zvýšit efektivitu vašeho podnikání, není pochyb. Zajímá vás, jestli dokáže nahradit i vaše zaměstnance?

 
Konference Salesforce Live Prague představila novinky ze světa CRM systémů

Salesforce Live PraguePředstavit novinky ze světa CRM systémů, ale i další trendy v oblasti digitalizace – to bylo cílem akce Salesforce Live Prague, která se konala druhé říjnové pondělí na pražském Žofíně. Salesforce si pro české publikum připravil množství aktualit: novou datovou platformu Genie, systém pro management dat o udržitelnosti a také projekty podporující digitální vzdělávání.

 
Většina pracovníků zákaznického servisu přiznává, že nedokáže skloubit rychlost a kvalitu

Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.

 
Na Slovensku vládne v mailech Google, zatímco Seznam nikdo nezná

Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorník z české společnosti Mailkit.

 
Pět důvodů, které snižují pozitivní zákaznickou zkušenost firem

User ExperienceSnadná a jednoduchá cesta k nákupu, dobrá komunikace, personalizace a důvěra. Faktory, které vedou ke spokojenosti vašich zákazníků, jsou dnes dobře známé. Přesto se řada firem potýká s nedotaženými zákaznickými cestami, které odrazují jejich klienty od nákupu služeb a produktů a odvádějí je ke konkurenci.

 
Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 5 z 22