|
CRM systémy jsou velmi oblíbeným nástrojem mnoha firem. Vedle toho, že za nejžádanější trend lze považovat cloudové CRM systémy dostupné kdykoli a kdekoli, existuje ještě jeden směr, který zatím jen nabírá na síle. V současné době stále více firem sahá po tzv. low-code platformách. Jedná se o prostředí, ve kterém lze vymodelovat vlastní aplikaci za zlomek času a nákladů, které vyžaduje vlastní vývoj. A tento trend pronikl i do světa CRM systémů.
|
|
Letošní propad českého e-commerce přivádí marketéry k otázkám, kde hledat nové trhy a odbytiště. Ochlazení trhu se týká jak malých, tak i velkých e-shopů. Znalost pravidel poskytovatelů e-mailových schránek je přitom pro rozšíření byznysu na zahraniční trh zásadní. Někde je potřeba zaplatit za prémiové služby, jinde pomůže mít dobré kontakty na místní organizace.
|
|
Člověk je tvor pohodlný a má tendenci si práci neustále zjednodušovat. I proto se posouvá IT sektor raketovou rychlostí kupředu a lidé neustále vyvíjí další a další propracované systémy, které jim pomohou co nejvíce zjednodušit jejich práci. Jedním z nich je i CRM systém, který má na starosti řízení vztahů se zákazníky. O tom, že CRM dokáže výrazně zvýšit efektivitu vašeho podnikání, není pochyb. Zajímá vás, jestli dokáže nahradit i vaše zaměstnance?
|
|
Představit novinky ze světa CRM systémů, ale i další trendy v oblasti digitalizace – to bylo cílem akce Salesforce Live Prague, která se konala druhé říjnové pondělí na pražském Žofíně. Salesforce si pro české publikum připravil množství aktualit: novou datovou platformu Genie, systém pro management dat o udržitelnosti a také projekty podporující digitální vzdělávání.
|
|
Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.
|
|
Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorník z české společnosti Mailkit.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
|
Strana 5 z 22 |