EDU Trainings IT školení
AIMTEC

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Service-to-sales
Klíčové faktory úspěchu prodeje při příchozích servisních hovorech

pram-01Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností systematicky prochází své servisní a prodejní kanály s cílem identifikovat prostor pro zvýšení jejich prodejního výkonu. Optimalizovány jsou zejména procesy s obchodním potenciálem, jako je například akvizice nových klientů, x-sell a up-sell stávajícím klientům, retence portfolia apod. Společnosti analyzují tok a životní cyklus zákaznických kontaktů (leadů) a snaží se opět o jejich maximální vytěžení. V neposlední řadě je akcelerován prodej během vyřizování příchozích servisních požadavků zákazníků, tedy výkon takzvaného procesu service-to-sales.

 
CRM pro pokročilé
analýza chování zákazníků pomocí on-line služeb

adastra-01V mém předchozím článku v IT Systems 10/2011 jsme si představili základy CRM, a to z pohledu analytických a operativních CRM systémů. Analytické aplikace jsou využívané především marketingem k identifikaci vhodného zákazníka a jeho chování. Operativní CRM se poté stará o doručení té správné informace (kampaně) správným kanálem správnému zákazníkovi. Dnes nahlédneme pod pokličku několika pokročilejším technikám využívání CRM, a to analýze chování zákazníků pomocí on-line služeb, rozšíření komunikačních kanálů a využití mobilního marketingu.

 
Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business

Dva mezníky efektivního CRM
jelinek-01 Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi široký a pokrývá prakticky všechny sektory podnikání i státní správy.

 
CRM v cloudu
Bez omezení a dostupné všem

raynet-01 Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snadná záležitost. Nabídka dostupných řešení je sice poměrně široká, ale výběr je ovlivněn tolika zásadními faktory, že z rozhodnutí mnohdy sejde.

 
Microsoft Dynamics CRM
láká malé a střední firmy, pořídit si ho mohou i v cloudu

crm-prMicrosoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka společnosti Scania. Díky možnosti provozovat tento systém i v cloudu však odpadla drahá vstupní investice, a Dynamics CRM tak láká stále více malých a středních firem. Ty teď mohou získat profesionální CRM systém ve formě služby s relativně nízkým měsíčním poplatkem.

 
Obchodujte s přehledem
Pořiďte si správné CRM

unicorn-01

V dnešní době je pro každou organizaci obchod nepostradatelnou součástí. Ať už se jedná o pojišťovnu, finanční instituci, výrobní či jinou společnost, není možné v podmínkách současného turbulentního trhu dlouhodobě přežít bez dobře řízeného obchodu. Dlouhá léta, vlastně ještě donedávna, si mnoho společností vystačilo s tabulkovým editorem, účetním programem, nebo dokonce s tužkou a kouskem papíru. Čas ale neúprosně plyne a trh je stále více konkurenčním, nestabilním prostředím, kde i střední a malé společnosti musí přijít s něčím nadstandardním, aby se prosadily. Nadstandardem zde není myšlen přímo nabízený produkt či služba, ale související benefity, které zákazník při rozhodování o nákupu bere jako kritéria výběru (například doba, kterou stráví v bance u pobočky, aby si založil nový účet či změnil nastavení svých služeb, nebo v pojišťovně při likvidaci pojistné události).

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 8 z 14