Dnes už není zkratka CRM pro většinu firem ničím neznámým. Při výběru vhodného CRM systému je někdy těžké se zorientovat podle čeho jednotlivé funkcionality porovnávat. Pojďme se podívat na podstatnou a často přehlíženou vlastnost API rozhraní CRM – Application Programming Interface.
|
25. května 2018, nabude účinnosti jedno z nejvíce diskutovaných nařízení Evropské komise posledních měsíců – GDPR (General Data Protection Regulation – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Jsou české e-shopy na tuto novinku připraveny? A na co hlavně je třeba se před účinností nařízení zaměřit?
|
Na konci minulého roku segment CRM software (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) předběhl DBMS (database management systems – systémy pro správu databází) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Podle analytika Juliana Poultera, ředitele výzkumu Gartner, poroste CRM i v letošním roce nejrychleji – o 16 %.
|
Svět e-commerce budou stále více ovlivňovat nově vznikající technologie. Marketéři by neměli očekávat, že dojde ke zpomalení rozšiřování technologií v e-commerce. Chatovací asistenti, strojové učení a další digitální trendy již nejsou vizí budoucnosti, ale začínají být masově využívány.
|
Zasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že dané informace neustále posílají na všechny své kontakty. Nejen že takový přístup zpravidla nevede k více nákupům, ale ještě jim navíc hrozí hromadné odhlašování. Řešení je přitom prosté. Odborníci doporučují segmentovat, tedy zasílat konkrétní typ informací jen těm, které budou zajímat.
|
Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zářnou budoucnost, opak je pravdou. Rostoucí počet sociálních kanálů sice ubral na síle firemnímu blogování, ale řada společností se pravidelnému psaní na firemních stránkách věnuje dále.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 10 z 21 |