Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí CRM. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po větším využití AI. V jejím uplatnění zatím překvapivě vedou malé firmy.
|
Co vlastně dělá CRM manager? Představte si situaci: váš obchodní tým se utápí v moři zákaznických dat, marketing běží na plné obrátky, ale výsledky nejsou vidět. Právě tady vstupuje do hry CRM manager, který sjednocuje všechny procesy, analyzuje data a vytváří strategie, které vedou k vyšším prodejům a spokojenějším zákazníkům. Zní to jako utopie? Přečtěte si náš článek a zjistěte, proč je tato role nepostradatelnou součástí týmu.
|
Tempo digitální transformace neustále zrychluje a nově čelí výzvám spojeným s využitím AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální budoucnost připravit a jak v ní efektivně pracovat s umělou inteligencí. 5. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější zkušenosti, poznatky a inspiraci od českých i nadnárodních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.
|
CRM systémy napomáhají ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky už řadu let. Na trhu se dá vybírat ze široké škály produktů. Ve firmách ale nejsou produkty stále často využívány. Pouze 11 % zaměstnanců přiznává jejich plné využití při své práci. Naopak se softwary nepracuje rovných 59 %.
|
Platební a nákupní služba Klarna publikovala velký přehled nákupního chování spotřebitelů napříč světovými zeměmi. V rámci svého průzkumu, který realizovala agentura Nepa, zpovídala více než 19 tisíc zákazníků v 18 zemích včetně České republiky, přičemž z každé z nich byl osloven vzorek minimálně 1 000 nakupujících. Z průzkumu, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, například vyplynulo, že téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích, přičemž 40 % z nich uskuteční nákup přímo z platformy. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.
|
Vrozsáhlém Spotřebitelském průzkumu, který připravila marketingová agentura Acomware spolu se společností Ipsos a Zásilkovnou, měli respondenti vybrat tři nejvíce preferované kanály, přes které nejraději pokládají e-shopům či obchodníkům různé dotazy. Mezi tři nejoblíbenější komunikační kanály se dostal e-mail, telefonní kontakt a chat. Rok od roku také roste obliba komunikace přes sociální sítě.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 2 z 22 |