Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
CRM trendy roku 2023: Personalizace, automatizace a zacílení na kvalitu a smysl produktu

Jak se způsob komunikace mezi prodejcem a zákazníkem začíná rozšiřovat o nové kanály, musí se firmy soustředit především na přidanou hodnotu svého produktu a jeho propagaci správným směrem. Se zákazníkem se komunikuje tak, jak je mu to pohodlné, ať už skrze video, sociální sítě, telefon, či zprávy, a cílí se na přínosy, které produkt pro zákazníka má. Při zpomalení růstu v roce 2023 půjde ještě více o zacílení na kvalitu a smysl produktu.

 
Modelování vlastního CRM na low-code platformách

CRM systémy jsou velmi oblíbeným nástrojem mnoha firem. Vedle toho, že za nejžádanější trend lze považovat cloudové CRM systémy dostupné kdykoli a kdekoli, existuje ještě jeden směr, který zatím jen nabírá na síle. V současné době stále více firem sahá po tzv. low-code platformách. Jedná se o prostředí, ve kterém lze vymodelovat vlastní aplikaci za zlomek času a nákladů, které vyžaduje vlastní vývoj. A tento trend pronikl i do světa CRM systémů.

 
Při expanzi e-shopu za hranice nepodceňujte pravidla e-mailingu

Letošní propad českého e-commerce přivádí marketéry k otázkám, kde hledat nové trhy a odbytiště. Ochlazení trhu se týká jak malých, tak i velkých e-shopů. Znalost pravidel poskytovatelů e-mailových schránek je přitom pro rozšíření byznysu na zahraniční trh zásadní. Někde je potřeba zaplatit za prémiové služby, jinde pomůže mít dobré kontakty na místní organizace.

 
Zvládne CRM systém kompletně nahradit zaměstnance?

CRMČlověk je tvor pohodlný a má tendenci si práci neustále zjednodušovat. I proto se posouvá IT sektor raketovou rychlostí kupředu a lidé neustále vyvíjí další a další propracované systémy, které jim pomohou co nejvíce zjednodušit jejich práci. Jedním z nich je i CRM systém, který má na starosti řízení vztahů se zákazníky. O tom, že CRM dokáže výrazně zvýšit efektivitu vašeho podnikání, není pochyb. Zajímá vás, jestli dokáže nahradit i vaše zaměstnance?

 
Konference Salesforce Live Prague představila novinky ze světa CRM systémů

Salesforce Live PraguePředstavit novinky ze světa CRM systémů, ale i další trendy v oblasti digitalizace – to bylo cílem akce Salesforce Live Prague, která se konala druhé říjnové pondělí na pražském Žofíně. Salesforce si pro české publikum připravil množství aktualit: novou datovou platformu Genie, systém pro management dat o udržitelnosti a také projekty podporující digitální vzdělávání.

 
Většina pracovníků zákaznického servisu přiznává, že nedokáže skloubit rychlost a kvalitu

Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 4 z 22