Data v cloudu – přání nebo nutnost?

HS computersWebový přístup k datům je dnes běžným standardem a mnoho firem preferuje toto řešení z důvodu úspor a dostupnosti. Není potřeba kupovat nákladné IT zařízení, řešit instalace a následnou údržbu. Zároveň jsou data dostupná online, tedy kdykoliv a kdekoliv. Tak proč se stále setkáváme s názorem, který se na „Cloud“ dívá přes prsty?

 
Úspěšnost vašeho online marketingu závisí na vaší reputaci

MailkitV době, kdy se velká část obchodu přesunula do sféry internetu, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. O tom, že online marketing již léta vyžaduje komplexní přístup a aktivní využití mnoha online kanálů, nepochybuje snad žádný marketér. Co však stále velké množství firem významně podceňuje, jsou závislosti mezi jednotlivými kanály. Nemáme tím na mysli měření efektivity jednotlivých kanálů a atribuci tržeb z jednotlivých kanálů, ale vzájemné vlivy jednotlivých kanálů na úspěšnost ostatních.

 
Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování

FG ForrestZprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova chování to prostě nepůjde.

 
Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience (CX)?

ANECTRozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč odvětvími dostává problematika řízení a rozvoje pozitivní zákaznické zkušenosti neboli Customer eXperience (CX). Správný přístup ke strategii rozvoje CX může přispět k vyniknutí firmy před konkurencí, a tím dosáhnout většího komerčního úspěchu.

 
Moderní technologie kontaktních center

AurikBudoucnost patří vícekanálovým digitálním kontaktním centrům. Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních procesů, a kontaktní centra nejsou výjimkou. Místo volání do call center se lidé stále častěji obracejí o pomoc na pohodlných textových kanálech.

 
Komunikace přes WhatsApp míří do call center

WhatsApp Conectart 2007Aplikace WhatsApp je v současnosti velmi rozšířenou formu komunikace mezi běžnými uživateli chytrých telefonů, ale už i notebooků a stolních počítačů. Všímat si toho začaly i velké firmy, které tento kanál nově zkouší implementovat jako další možnost komunikace se zákazníkem. Zajímavé je, že se na rozvoji nového globálního trendu podílí česká společnost. Conectart je totiž u nás i ve světě jedna z prvních firem, která skrze WhatsApp komunikuje se zákazníky. Cílem je nahradit až 10 % telefonní komunikace.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 7 z 21