Webový přístup k datům je dnes běžným standardem a mnoho firem preferuje toto řešení z důvodu úspor a dostupnosti. Není potřeba kupovat nákladné IT zařízení, řešit instalace a následnou údržbu. Zároveň jsou data dostupná online, tedy kdykoliv a kdekoliv. Tak proč se stále setkáváme s názorem, který se na „Cloud“ dívá přes prsty?
|
V době, kdy se velká část obchodu přesunula do sféry internetu, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. O tom, že online marketing již léta vyžaduje komplexní přístup a aktivní využití mnoha online kanálů, nepochybuje snad žádný marketér. Co však stále velké množství firem významně podceňuje, jsou závislosti mezi jednotlivými kanály. Nemáme tím na mysli měření efektivity jednotlivých kanálů a atribuci tržeb z jednotlivých kanálů, ale vzájemné vlivy jednotlivých kanálů na úspěšnost ostatních.
|
Zprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova chování to prostě nepůjde.
|
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč odvětvími dostává problematika řízení a rozvoje pozitivní zákaznické zkušenosti neboli Customer eXperience (CX). Správný přístup ke strategii rozvoje CX může přispět k vyniknutí firmy před konkurencí, a tím dosáhnout většího komerčního úspěchu.
|
Budoucnost patří vícekanálovým digitálním kontaktním centrům. Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních procesů, a kontaktní centra nejsou výjimkou. Místo volání do call center se lidé stále častěji obracejí o pomoc na pohodlných textových kanálech.
|
Aplikace WhatsApp je v současnosti velmi rozšířenou formu komunikace mezi běžnými uživateli chytrých telefonů, ale už i notebooků a stolních počítačů. Všímat si toho začaly i velké firmy, které tento kanál nově zkouší implementovat jako další možnost komunikace se zákazníkem. Zajímavé je, že se na rozvoji nového globálního trendu podílí česká společnost. Conectart je totiž u nás i ve světě jedna z prvních firem, která skrze WhatsApp komunikuje se zákazníky. Cílem je nahradit až 10 % telefonní komunikace.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 7 z 21 |