Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Propojením newsletteru a sociálních sítí posílíte přitažlivost své značky

Propojením e-mail marketingu a marketingu na sociálních sítích lze lépe cílit na konkrétní publikum, zvýšit interakci, angažovanost uživatelů a posílit obecně povědomí o značce a produktech. Za pomoci e-mail marketingu lze dobře udržet kontakt s aktuálními zákazníky, a to s personalizovaným obsahem, speciálními nabídkami a slevami. Využitím marketingu na sociálních sítích lze pak oslovit další publikum a podpořit zapojení uživatelů prostřednictvím reklamních kampaní, soutěží a obsahu. Pojďme si ukázat, jak na efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím e-mail marketingu a sociálních sítí.

 
Jak využít počasí při plánování marketingových kampaní

I když si toho nevšimneme, každou třetí věc kupujeme podle počasí. Marketéři se tomu přizpůsobují. Větší vliv na spotřební chování má jen stav ekonomiky. Marek Žáček z digitální agentury Optimio popisuje, jak počasí využít při plánování marketingových kampaní.

 
DT Summit ukáže, jak automatizovat obchod a kde začít s digitalizací zákaznické péče

Digital Transformation SummitTempo digitální transformace v posledních letech ně­ko­li­ka­ná­sob­ně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak transformaci uchopit, na co si dát pozor nebo které technologie využít. Už za týden se proto inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 4. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na praktické ukázky, pouč­ení z nezdarů i netradičně zaměřenou panelovku.

 
E-maily mohou otevírat roboti a zkreslovat tak statistiky

Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. Zkresle­né metriky, které slouží k vyhodnocení úspěšnosti kampaní, mohou přitom mít až 80 % míru nepřesností.

 
Jak vám CRM systém může pomoci získat zákazníka

CRMLetošní konference Firemní informační systémy se nesla v duchu trendů nejen podnikových informač­ních systémů, ale i automatizace či digitalizace obchodních procesů. Během celého dne se vystřídalo několik přednášejících v různých tématech: jak komunikovat s vlastními zaměstnanci prostřednictvím intranetu, jak provádět ESG reporting, jak vzniká infrastruktura pro webové aplikace, jak je to s informačními systémy a právem a v neposlední řadě, jak získat zákazníky pomocí CRM systému. A právě několik tipů, jak získat zákazníky pomocí CRM systému, vám prozradíme v tomto článku.

 
Úspěšný e-mailing se vrací ke kořenům

Časy, kdy e-mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. V roce 2023 bude e-mailing dávat smysl jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní databáze jsou zásadní. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023. Stále jsou totiž nejefektivnějším způsobem, jak zaujmout cílovou skupinu.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 3 z 22