Platební a nákupní služba Klarna publikovala velký přehled nákupního chování spotřebitelů napříč světovými zeměmi. V rámci svého průzkumu, který realizovala agentura Nepa, zpovídala více než 19 tisíc zákazníků v 18 zemích včetně České republiky, přičemž z každé z nich byl osloven vzorek minimálně 1 000 nakupujících. Z průzkumu, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, například vyplynulo, že téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích, přičemž 40 % z nich uskuteční nákup přímo z platformy. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.
|
Vrozsáhlém Spotřebitelském průzkumu, který připravila marketingová agentura Acomware spolu se společností Ipsos a Zásilkovnou, měli respondenti vybrat tři nejvíce preferované kanály, přes které nejraději pokládají e-shopům či obchodníkům různé dotazy. Mezi tři nejoblíbenější komunikační kanály se dostal e-mail, telefonní kontakt a chat. Rok od roku také roste obliba komunikace přes sociální sítě.
|
Zastaralé způsoby komunikace se zákazníky a zdlouhavé manuální procesy, které by se daly jednoduše automatizovat, připravují společnosti o řadu obchodních příležitostí a konkurenceschopnost. Mezi očekáváním zákazníků a tím, co jim firmy v oblasti zákaznických služeb nabízejí, vzniká obrovská propast. Z našich průzkumů vyplývá, že 75 % společností se domnívá, že jsou prozákaznicky orientované, ale stejného názoru je pouze 30 % zákazníků. Sami si jistě dokážete odpovědět na otázku, čí názor je přitom rozhodující.
|
Propojením e-mail marketingu a marketingu na sociálních sítích lze lépe cílit na konkrétní publikum, zvýšit interakci, angažovanost uživatelů a posílit obecně povědomí o značce a produktech. Za pomoci e-mail marketingu lze dobře udržet kontakt s aktuálními zákazníky, a to s personalizovaným obsahem, speciálními nabídkami a slevami. Využitím marketingu na sociálních sítích lze pak oslovit další publikum a podpořit zapojení uživatelů prostřednictvím reklamních kampaní, soutěží a obsahu. Pojďme si ukázat, jak na efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím e-mail marketingu a sociálních sítí.
|
I když si toho nevšimneme, každou třetí věc kupujeme podle počasí. Marketéři se tomu přizpůsobují. Větší vliv na spotřební chování má jen stav ekonomiky. Marek Žáček z digitální agentury Optimio popisuje, jak počasí využít při plánování marketingových kampaní.
|
Tempo digitální transformace v posledních letech několikanásobně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak transformaci uchopit, na co si dát pozor nebo které technologie využít. Už za týden se proto inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 4. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na praktické ukázky, poučení z nezdarů i netradičně zaměřenou panelovku.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 3 z 22 |