Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT Systems logoZačátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.

K obnovení nebo pořízení předplatného časopisu IT Systems je právě nyní ideální příležitost, protože až do konce ledna je možno objednat předplatné za loňské nižší ceny.

Předplatné časopisu IT Systems můžete objednat přímo zde.

Nabízíme předplatné tištěné i elektronické verze časopisu, který se jako jediný u nás specializuje na problematiku podnikových informačních systémů, řízení IT služeb, kybernetickou bezpečnost, právní aspekty IT a další témata týkající se využití IT v podnicích a organizacích všech velikostí a zaměření.

Pojistěte si pravidelnou zásobu informací ze světa podnikové informatiky a předplaťte si IT Systems.

Pokud nemáte rádi webové formuláře, objednejte si předplatné mailem na  Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo telefonicky na 539 007 977 (Dana Švábová).

IT Systems

 


 

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...