Karat

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
CRM systém pro fitness centra Public relations

CLUBSPIREKdyž se řekne CRM, mnoho lidí si vybaví robustní databáze poradenských nebo obchodních společností. Fitness centra jsou ale také typem firmy, která generuje zisk a pro svůj růst potřebuje využívat marketingové aktivity, jež může cílit na své stávající i nové potenciální zákazníky. Jaký typ CRM systému se pro obor fitness nabízí?

Českému systému CLUBSPIRE se podařilo skloubit dvě zásadní věci, které tuzemská i zahraniční fitness centra potřebují. Rezervační systém, který obsáhne veškeré aktivity fitka, a organizovaný přehled zákazníků, jenž bychom mohli zařadit právě pod sportovní CRM systémy. To vše v jednom rozhraní řízeném jediným softwarem. Pojďme se na něj podívat detailněji.

Funkce a přehledy

CLUBSPIRE je systém, díky němuž mohou majitelé fitness a relaxačních center i jejich zákazníci spravovat veškeré svoje aktivity. Manažerům software pomáhá efektivně řídit jejich podnikání, zákazníci si díky němu zase rezervují lekce a ovládají své rezervace nebo například stav účtu v osobním profilu.

Systém obsahuje kompletní pokladní a skladové hospodářství, a to včetně statistik návštěvnosti, skladu a zákazníků. Díky tomu mají majitelé dokonalý přehled nejenom o ekonomických výsledcích, ale zároveň mají v rukou podklady pro efektivní marketing.

Představte si například, že na konkrétní lekce chodí stále stejná skupina lidí. Co se stane, když se tato parta rozhodne navštěvovat jiné lekce nebo třeba odcestovat? Místa zůstanou prázdná a majitelé přijdou o možný zisk. Pokud ale tuto informaci dopředu víte, dovedete s ní pracovat a takové lekce více propagovat mezi ostatními návštěvníky fitness centra.

Zároveň máte přehled o každém jednotlivém návštěvníkovi, a tak vidíte, jaké aktivity ho zajímají nebo které doplňky stravy pravidelně kupuje. Tomu dovedete významně přizpůsobit svoji nabídku a další dílčí věci. Vidíte také, jaký typ členství je u zákazníků nejoblíbenější a který z nich by naopak bylo potřeba marketovat více.

CLUBSPIRE

Dejte o sobě vědět

Údaje máte a teď už jen stačí s nimi vhodně naložit. Pošlete vybraným zákazníkům výhodnou nabídku na míru, a to pomocí SMS, e-mail nebo push notifikaci v rámci CLUBSPIRE mobilní aplikace.

CLUBSPIRE umožňuje také vytvoření dárkového voucheru nebo slevových poukázek. Díky tomu můžete oslovit i bývalé zákazníky a nabídnout jim zajímavý tréninkový návrat. To vše v souladu s GDPR. A pokud by taková aktivita zákazníkům překážela, mohou se kdykoliv ze zasílání reklamních sdělení odhlásit.

Veškerá data je možné ze systému exportovat a pracovat s nimi například v Excelu nebo Google Sheets, kde si můžete vytvářet vlastní grafy nebo souvislosti podle svých preferencí a kritérií.

Vše pod palcem

Nejenom, že díky CLUBSPIRE získají majitelé fitness center přehled, ale ušetří svým zákazníkům spoustu času. Ti si pohodlně rezervují lekce nebo pracují s daty ve svém osobním profilu, který spravují buďto v online desktopové verzi nebo v chytré mobilní aplikaci.

V České republice a na Slovensku v současné době neexistuje příliš fitness či wellness center, která mají rentabilní rezervační systém, navíc s mobilní aplikací. Pokud tedy sáhnete po tomto robustním rezervačním, a vlastně také CRM systému, krok vedle neuděláte.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci