25 let na trhu ERP systémů

Public relations

Jak Bio-Circle využívá Salesforce a telefonní doplněk Sprinx Ipex?

Bitrix24Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Ondrášovka a Korunní nově využívá CRM řešení myAVIS

OndrášovkaObchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v terénu jednoduše a pohodlně zaznamenat do systému myAVIS klíčové informace.

Informace o zákaznících, kontakty, historii všech předešlých aktivit, informace o připravovaných akcích a novinkách, zjištěné informace z předešlých návštěv a další důležitá obchodní data mají nyní obchodníci Ondrášovky i Korunní stále s sebou v systému myAVIS od společnosti Kvados. Zároveň mohou do systému velmi komfortně v terénu zadávat informace o zjištěných cenách, o přítomnosti sortimentu v místech prodeje, správnost dohodnutých druhotných umístění a další data.

Management současně získává relevantní výstupy a reporty důležité pro další rozhodování a mapování potenciálu trhu, pro plánování propagačních a marketingových akcí. Obě společnosti, které mají významnou pozici na trhu minerálních vod, mohou díky nové aplikaci efektivněji pracovat s informacemi.

Systém myAVIS bylo možné implementovat v rámci tohoto projektu ve standardní verzi pouze s drobnými úpravami, kdy byla na základě požadavků zákazníka aplikace doplněna o funkce, které vyhovují specifickým potřebám obchodníků Ondrášovky a Korunní v terénu i následnému využití při reportování. Úprava na míru byla provedena také v rámci funkce podporující import dat do systému.

Vzhledem k tomu, že společnost Ondrášovka využívá rovněž hostingových služeb datového centra Kvadosu, nebylo nutné pořizovat žádný nákladný hardware vyjma mobilních zařízení.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 
Asseco HELIOS - Seznam.cz (2/3)