Tematické seriály
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0
Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Pokročilá analýza provozu datových sítí
V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...
Cesta k efektivnímu identity managementu
Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...
Jak si udržet zákazníky a získat nové? Automatizujte! |
Úterý, 06 Červen 2023 13:50 | |||
Jeden ze tří zákazníků opustí svoji oblíbenou značku hned po první špatné zkušenosti. Může jít o zdlouhavé vyřizování zakázky, pomalou reakci na zákazníkovy dotazy, nepersonifikované nabídky, nefunkční platební kanály či jiné problémy, které významně zhoršují nákupní zážitek. Co s tím? Firmy by měly sledovat hlavní technologické trendy, pokud si chtějí zachovat svoje současné zákazníky a získat nové. Mezi pět klíčových trendů, kterých by se měly společnosti držet a které v současnosti pohání digitální transformaci patří: 1. Investice do automatizace 2. Využívání Low-code a No-code řešení 3. Rozhodování na základě analýzy dat od AI 4. Kyberbezpečnost na prvním místě 5. Využívání celkových zkušeností
Mohlo by vás zajímat:
|