Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0
                 Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Pipedrive vylepšil prodejního asistenta ve svém CRM o technologie umělé inteligence
Pátek, 20 Říjen 2023 14:22

Společnost Pipedrive představila nástroj AI Asistent, která je nově k dispozici v rámci CRM platformy Pipedrive. Nový nástroj posílí již dříve zavedenou funkci Sales Assistant, kterou využívá více než 60 % aktivních uživatelů Pipedrive. Funkce rozšířená o AI poskytne obchodníkům predikce, s jakou pravděpodobností dojde k uzavření kontraktu, a nabídne doporučení pro další kroky. Tím zvýší šance na úspěšné uzavření obchodu a výkonnost prodejních týmů.

„Naším cílem bylo aplikování umělé inteligence do stávajícího produktu tak, aby pomáhala řešit reálné potřeby obchodníků a plnit jejich prodejní cíle. Integrací AI do produktu Sales Assistant poskytujeme prodejním týmům cílené a daty podložené rady pro zvýšení jejich výkonnosti. Nyní budou mít malé firmy, které využívají Pipedrive, přístup k osobnímu virtuálnímu asistentovi, který jim pomocí nejnovějších AI technologií pomůže stanovit priority, zaměřit se na správné obchody a identifikovat potenciální slabá místa v prodejním procesu,“ říká Jakub Kadlubiec, Director of Engineering společnosti Pipedrive.

Jakub Kadlubiec
Jakub Kadlubiec

Prodejní asistent Pipedrive pomocí AI průběžně analyzuje aktivity uživatele a identifikuje jeho jedinečné prodejní vzorce a preference. Následně asistent poskytne praktická doporučení, která může obchodník okamžitě implementovat a výrazně tak zvýšit svou úspěšnost v prodeji.

Mezi nové funkce Sales Assistanta patří:

  • Předpověď pravděpodobnosti úspěchu k uzavření obchodu a doporučení dalších strategických kroků - Prodejní asistent s umělou inteligencí analyzuje každou obchodní činnost. Na základě dat z minulých počinů firmy předpoví pravděpodobnost úspěšného uzavření obchodu. Též poskytne doporučení na strategické kroky, které zvýší šance pro budoucí obchodování.
  • Doporučení nejperspektivnějších obchodů - AI asistent analyzuje všechny předchozí prodeje, které firma učinila, vyhodnotí byznysy, které mají pro podnik vysokou šanci na úspěch, a vygeneruje ty, od kterých je lepší upustit. Prodejcům umožní zaměřit úsilí především na prosperující byznysové oblasti, v nichž budou firmy benefitovat.
  • Notifikace a informace o rychlosti obchodů - Sales Assistant pomáhá zrychlit vyjednávání obchodů pomocí push notifikací. Informuje obchodní zástupce o průběhu jejich obchodů a upozorňuje je, když překročí průměrnou dobu, kterou v minulosti strávili srovnatelnými obchody.
  • Přehled o výkonnosti týmu - Identifikace slabých míst v byznysu je důležitý faktor pro úspěšný růst firmy. Sales Assistant poskytuje přehled o výkonnosti týmu i individuální profitabilitě. Manažeři snadněji identifikují oblasti provozu s nejvyšší mírou propadů či příčiny nevydařených obchodů, přičemž společně s tím získají hlubší porozumění o silných stránkách fungování firmy a o tom, jak na nich dále pracovat.

Kromě vylepšení funkce Sales Assistant oznámil Pipedrive také uvedení dvou dalších funkcí:

  • Nová služba Sales Inbox se synchronizací více e-mailových účtů. Udržuje všechny e-maily na jednom místě, což znamená rychlejší reakce díky eliminaci nutnosti přepínání mezi platformami. Nová funkce označování umožňuje obchodníkům kategorizovat e-maily na základě jejich kritérií, filtrovat a identifikovat ty, které mají společné znaky, a zjednodušit proces vyhledávání a třídění e-mailů.
  • Doporučení SmartApp s podporou umělé inteligence, která analyzuje podnikání zákazníků a doporučuje nejvhodnější aplikace z Pipedrive Marketplace pro pokrytí a automatizaci příjmů.

Mohlo by vás zajímat: