| Propojením newsletteru a sociálních sítí posílíte přitažlivost své značky |
| Středa, 10 Květen 2023 13:45 | |
|
Rozšiřte svůj dosahNewsletter můžete sdílet na sociálních sítích, aby bylo více lidí informováno o novinkách, nabídkách nebo zajímavých článcích. Tímto způsobem můžete získat více přihlášek k jeho odběru. K získání nových příjemců můžete použít také sociální sítě. Kromě toho můžete využít funkce sociálních sítí, jako jsou tlačítka pro sdílení na sociálních sítích nebo vložení odkazu na webovou stránku s přihláškou k odběru do profilu na sociálních sítích. Můžete cílit své reklamy na sociálních sítích na lidi, kteří se přihlásili k odběru vašeho newsletteru, a tím jim poskytnout další informace a nabídky týkající se vašeho produktu nebo služby. Sociální sítě můžete použít jako zdroj informací o tom, co zajímá vaše publikum a jaké témata by mohla být pro ně zajímavá. Tím získáte nápady pro nové obsahy pro svůj newsletter a zároveň rozšířit dosah vaší značky. „Pokud máte e-shop, remarketing je efektivní technika pro oslovování uživatelů, kteří již interagovali s vaší značkou. Můžete využít retargetingového pixelu na sociálních sítích a sledovat uživatele, kteří klikli na odkazy ve vašem newsletteru, ale nedokončili akci (např. nákup). Poté můžete tyto uživatele oslovit s cílenou reklamou na sociálních sítích a přimět je k dokončení akce,“ říká Kristina Matiašová senior consultant marketingové agentury Contexto.
Příklady propojení newsletteru a sociálních sítí:
Kontakty jsou zlatý důlJe třeba pečlivě zvažovat, kterým kanálem a s jakou zprávou komunikovat. Ke každému kontaktu v dnešní době je třeba přistupovat maximálně personalizovaně. Nabízejte slevy, věrnostní body a další odměny svým zákazníkům, kteří nakupují pravidelně u vaší firmy. To může motivovat zákazníky k více nákupům a zvýšit vaši ziskovost. „Zvažte, jaké další produkty či služby můžete svým zákazníkům ještě nabídnout = Cross-selling a up-selling. Nabídněte jim například slevy nebo jiné odměny za každého nového zákazníka, kterého přivedou k vaší firmě,“ dodává Kristina Matiašová. Příklady zákaznických benefitů:
Mohlo by vás zajímat:
|






Propojením e-mail marketingu a marketingu na sociálních sítích lze lépe cílit na konkrétní publikum, zvýšit interakci, angažovanost uživatelů a posílit obecně povědomí o značce a produktech. Za pomoci e-mail marketingu lze dobře udržet kontakt s aktuálními zákazníky, a to s personalizovaným obsahem, speciálními nabídkami a slevami. Využitím marketingu na sociálních sítích lze pak oslovit další publikum a podpořit zapojení uživatelů prostřednictvím reklamních kampaní, soutěží a obsahu. Pojďme si ukázat, jak na efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím e-mail marketingu a sociálních sítí.