Data&AI Forum 2020
Data&AI Forum 2020

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Změny a trendy v implementaci CRM systémů

CRMPrimární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing.

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům

keboolaCustomer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem ...

METROS podpořil péči o zákazníky nasazením CRM řešení

Metros_MS_CRM_1232Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.

Díky řešení Microsoft Dynamics CRM získala společnost nástroj pro spolehlivé sdílení kontaktů, evidenci příležitostí nebo řešení reklamací a dalších zákaznických požadavků. Vedoucí manažeři mají k dispozici lepší přehled nad aktivitami s možností je dále vyhodnocovat. V další fázi plánuje Metros rozšíření dodavatelského IT projektu od CCV Informační systémy také pro agendu nákupu a integraci systému s ERP řešením Microsoft Dynamics NAV.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 

Výhody nativní mobilní aplikace CRM oproti webovým řešením

AlgotechNároky na CRM systémy se neustále vyvíjejí. Pryč jsou doby, kdy všichni pracovali od stolu na počítači nebo notebooku. Dnes musí mít zaměstnanci data stále po ruce a mobilní CRM je nutností.

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi

AdastraV roce 2002 natočil Steven Spielberg film Minority Report s hlavním hrdinou Tomem Cruisem, kde představil personalizovaný marketing v roce 2054. Kamery hrdinu sledují a sbírají informace ...


další články o CRM

Pipeline obchodních příležitostí

 

Funkce CRM systému od A do Z

 

Evoluce péče o zákazníka