Automatizace kontaktních center patří k hlavním trendům v oblasti CRM

CRMHlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů, účetní software a mnohé další.

Efektivní digitální onboarding - počátek dobrého vztahu se zákazníkem

blindspotTechnologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty.

METROS podpořil péči o zákazníky nasazením CRM řešení

Metros_MS_CRM_1232Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.

Díky řešení Microsoft Dynamics CRM získala společnost nástroj pro spolehlivé sdílení kontaktů, evidenci příležitostí nebo řešení reklamací a dalších zákaznických požadavků. Vedoucí manažeři mají k dispozici lepší přehled nad aktivitami s možností je dále vyhodnocovat. V další fázi plánuje Metros rozšíření dodavatelského IT projektu od CCV Informační systémy také pro agendu nákupu a integraci systému s ERP řešením Microsoft Dynamics NAV.


 

CRM pro živnostníky a mikrofirmy

hsNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního ...

Jak požadavky zákazníků ovlivňují trendy Customer eXperience?

AnectRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...