Segmentace zákazníků a churn analýza

CRMO standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...

Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy

CRMSpokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...

METROS podpořil péči o zákazníky nasazením CRM řešení

Metros_MS_CRM_1232Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.

Díky řešení Microsoft Dynamics CRM získala společnost nástroj pro spolehlivé sdílení kontaktů, evidenci příležitostí nebo řešení reklamací a dalších zákaznických požadavků. Vedoucí manažeři mají k dispozici lepší přehled nad aktivitami s možností je dále vyhodnocovat. V další fázi plánuje Metros rozšíření dodavatelského IT projektu od CCV Informační systémy také pro agendu nákupu a integraci systému s ERP řešením Microsoft Dynamics NAV.


 

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu

hsSamostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí ...

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

DaktelaRozpoznání a uspo­ko­je­ní požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby zá­klad­ním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...