Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...
Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...
METROS podpořil péči o zákazníky nasazením CRM řešení |
Díky řešení Microsoft Dynamics CRM získala společnost nástroj pro spolehlivé sdílení kontaktů, evidenci příležitostí nebo řešení reklamací a dalších zákaznických požadavků. Vedoucí manažeři mají k dispozici lepší přehled nad aktivitami s možností je dále vyhodnocovat. V další fázi plánuje Metros rozšíření dodavatelského IT projektu od CCV Informační systémy také pro agendu nákupu a integraci systému s ERP řešením Microsoft Dynamics NAV. |
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí ...
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...