Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo ...
Zákaznická data a jejich využití, velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení ...
| Oracle Exadata zrychluje přípravu kampaní |
Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.
Díky nasazení řešení Oracle Exadata se zvýšila dostupnost i bezpečnost dat, naopak provozní náklady se podstatně snížily. Zjednodušily se postupy zálohování a doba potřebná pro vytváření záloh se zkrátila o 80 %. Archivní logy o velikosti 30 GB se nyní přesouvají za méně než 2 minuty, bez zpomalení aplikací. Zpracování složitých SQL dotazů se zrychlilo o 40-60 %. |
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí ...
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Rozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč ...






Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpracovávaných dat pro zákazníky skupiny Schober neustále narůstaly, stejně jako složitost IT infrastruktury. Proto se vedení společnosti Mailprofiler rozhodlo nasadit Oracle Exadata Database Machine pro potřeby aplikace XCAMPAIGN. Systém zpracovává online reakce od koncových zákazníků v rámci e-mailových B2B a B2C marketingových kampaní.