Data&AI Forum 2020
Data&AI Forum 2020

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

IT Systems - předplatné

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Nejžádanější mobilní podniková aplikace je CRM

studie ifs 1311Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, přinesla výsledky průzkumu požadavků na mobilní  podnikové aplikace. Po hlasování více než 450 ředitelů na celém světě není pochyb, že nejžádanější mobilní aplikací je CRM. Studie ukazuje, že třemi nejvíce požadovanými podnikovými aplikacemi, které chtějí společnosti na svých smartphonech, jsou CRM, BI a chvalování a autorizace.

1. Customer relationship management (CRM) – 31 % společností uvádí, že CRM (např. řízení prodeje, smluv, činností a  obchodních příležitostí) je mobilní podniková aplikace, která by nejvýznamněji ovlivnila jejich obchodní činnost,

2. Business Intelligence (BI) – 13 % respondentů upřednostnilo schopnosti BI řešení, např. hodnocení výkonnosti pracovníků a reporting,

3. schvalování a autorizace – 10 % si za nejžádanější podnikovou aplikaci vybralo funkcionalitu schvalování požadavků, nákupních objednávek a přijatých faktur.

Studie dále odhalila, že mobilní aplikace "prodej/péče o zákazníka" začleněné do podnikového systému CRM jsou klíčovými pro budoucí investice.

Průzkum byl proveden v devíti zemích Evropy (Švédsku, Dánsku, Norsku, Polsku, Německu, Spojeném království, Austrálii, Spojených státech a Francii) s celkovým počtem 455 respondentů v řadě vertikálních odvětví. Průzkum byl zaměřen na ředitele a IT manažery, kteří mají v souvislosti s mobilními řešeními, rozpočty a strategiemi rozhodovací pravomoc. Respondenti uvedli, které aktuální mobilní funkce svým zaměstnancům poskytují a kde se chystají k investicím do mobilních řešení. Více než polovina dotazovaných společností (52 %) náleží do jednoho z pěti uvedených odvětví: průmyslová výroba, proces výroby, maloobchod, výstavba a uzavírání smluv a poskytovatel služeb.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci