Nejžádanější mobilní podniková aplikace je CRM |
Středa, 13 Březen 2013 14:15 |
1. Customer relationship management (CRM) – 31 % společností uvádí, že CRM (např. řízení prodeje, smluv, činností a obchodních příležitostí) je mobilní podniková aplikace, která by nejvýznamněji ovlivnila jejich obchodní činnost, 2. Business Intelligence (BI) – 13 % respondentů upřednostnilo schopnosti BI řešení, např. hodnocení výkonnosti pracovníků a reporting, 3. schvalování a autorizace – 10 % si za nejžádanější podnikovou aplikaci vybralo funkcionalitu schvalování požadavků, nákupních objednávek a přijatých faktur. Studie dále odhalila, že mobilní aplikace "prodej/péče o zákazníka" začleněné do podnikového systému CRM jsou klíčovými pro budoucí investice. Průzkum byl proveden v devíti zemích Evropy (Švédsku, Dánsku, Norsku, Polsku, Německu, Spojeném království, Austrálii, Spojených státech a Francii) s celkovým počtem 455 respondentů v řadě vertikálních odvětví. Průzkum byl zaměřen na ředitele a IT manažery, kteří mají v souvislosti s mobilními řešeními, rozpočty a strategiemi rozhodovací pravomoc. Respondenti uvedli, které aktuální mobilní funkce svým zaměstnancům poskytují a kde se chystají k investicím do mobilních řešení. Více než polovina dotazovaných společností (52 %) náleží do jednoho z pěti uvedených odvětví: průmyslová výroba, proces výroby, maloobchod, výstavba a uzavírání smluv a poskytovatel služeb. |