Data&AI Forum 2020
Data&AI Forum 2020

Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity...

1. až 7. díl >>

Časopis IT Systems / Speciál

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Nejlepší věrnostní program běží na českém CRM systému od Cortexu

gopass tatry 1525Tři ocenění za nejlepší věrnostní program The Loyalty Awards 2015 si odnesl zákaznický program GOPASS, který byl vytvořen česko-slovenskou společností Pricewise pro Tatry Mountain Resorts. Kompletní řešení programu GOPASS je provozováno na cloudovém modulárním systému CareCloud CRM, který vyvinula česká společnost Cortex a po celou dobu jej také spravuje.

Systém CareCloud CRM je univerzální CRM řešení pro B2C vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich koncovými zákazníky. Jeho výhodou je možnost variabilního nastavení jednotlivých modulů, dle individuálních potřeb každého našeho klienta. CareCloud CRM výrazně zlepšuje efektivitu marketingových aktivit, neboť v sobě integruje jak správu věrnostního schématu včetně kompletní transakční historie jednotlivých zákazníků, tak umožňuje firmě vysoce personalizovanou elektronickou komunikaci, což ve výsledku znamená budování vzájemného dlouhodobého vztahu. GOPASS využívá kromě mnoha dalších funkcionalit také modul CareCloud E-shop, který umožňuje vytvořit a jednoduše propojit internetový prodej s věrnostním programem.

Vyspělost CareCloud CRM dokazuje i výsledek programu GOPASS, který odborná porota The Loyalty Awards 2015 zvolila jako vítěze ve třech kategoriích. Ocenění získal GOPASS v kategoriích Best Use of Customer Relationship Management (CRM) in a Loyalty Environment, Best Loyalty Programme of the Year - Travel a Best Loyalty Programme of the Year - CEE.

Program GOPASS provází návštěvníka ve střediscích ve Vysokých a Nízkých Tatrách a od loňského roku také ve středisku Špindlerův Mlýn. Je postaven na 10 hlavních benefitech pro koncového zákazníka.

Klíčovou službou programu je možnost koupit s kartou GOPASS skipas či lístek do aquaparku online a vyhnout se tak frontám na pokladnách.

Držitel karty GOPASS má dále k dispozici propracovaný věrnostní program a dostává nabídky upravené na míru podle toho, jaké konkrétní služby využívá. V databázi CareCloud CRM se zpracovávají veškeré transakce každého zákazníka, což umožňuje pomocí vyspělé analytiky tvorbu nabídek na míru. Karta GOPASS slouží také jako digitální peněženka a osobní tracker, který počítá naježděné kilometry každého lyžaře a ukáže mu podrobného statistiky jeho výkonů.

V rámci spolupráce s Pricewise zajišťuje Cortex nejen provoz a technickou podporu GOPASS, ale také další CRM aktivity jako je výroba samotných karet, zasílání direct mailů či podpora call centra, které z věrnostního programu vytvářejí kompaktní a funkční celek.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci